אני רוצה לשתף בעצבים ואכזבה גדולה ממירל, מחנות החזיות ברמת אביב. חיפשתי חזיית הנקה (ילדתי לפני פחות מארבעה חודשים) ויש עליה המון המלצות ברשת, אז היה ברור שלשם אני הולכת עם החזה הגדול שלי בבקשה לגאולה... אז הגעתי, ותוך שניה היא התאימה לי חזיה שלא הרגשתי בה בנוח. התעקשתי, כי לא רציתי לצאת מהחנות עם משהו שלא מוצא חן בעיני, אז שיפרנו ועברנו מצבע לבן לצבע שחור (שעדיף בעיני). ועדיין, הבעתי היסוס אם החזיה תתאים, ומירה (מירל) הבטיחה לי שהיא סופר מקצועית וברור שהחזיה תהיה לי מעולה. הלכתי איתה פעם אחת וגיליתי שהחזה בורח לי מקדימה (שרואים בליטות דרך החולצה), אז חזרתי למירל - שאחרי המון לבטים ואי נחת הסכימה לתת לי מידה גדולה יותר, למרות שכמובן העדפתי זיכוי כי ברור שהחזיה הזו לא טובה לי! עכשיו, אחרי שהלכתי איתה ארבע-חמש פעמים, הברזל קרע את הבד של החזיה, ואני לא יכולה ללכת איתה בכלל! התקשרתי כרגע למירה, שאמרה לי "אני לא יכולה לעזור לך", ודי ניתקה לי. מה שמרתיח אותי זה שילדתי לפני פחות מארבעה חודשים, כך שגם אם הייתי קונה אותה ברגע שילדתי והולכת איתה כל הזמן (מה שגם מירל יודעת שלא נכון, כי היא נתנה לי את המידה הגדולה יותר לפני פחות מחודש), עדיין חזיה שעולה 400 שקל לא אמורה להיקרע בברזל למעלה, אלא אם היא ממש ממש לא מתאימה למבנה שלי!!! בקיצור, זרקתי 400 ש"ח, אז לפחות אני רוצה להפיץ את הבשורה שמירל היא ממש לא החנות ללכת אליה כשמחפשים חזיה אמינה! ועוד דבר, אחותי העלתה תהיה רלוונטית מאד: ואם מירל לא רוצה לקחת אחריות על הברזל שקרע את החזיה, לא מן הראוי שתבדוק אם החברה נותנת על זה אחריות?? בקיצור, אני זועמת ומתוסכלת מאד... אז לפחות תדעו אתן שאין מה לגשת למירל ולסמוך על מקצועיות ועל יחס הוגן - ברגע שתהיו לא מרוצות, זה יהיה מאבק שיגמר בהפסד שלכן. שיא השיאים הוא כעת - התקשרתי לשאול אותה האם לחברה, אניטה, אולי יש אחריות מולה, ואחרי שלא שמחתי לשמוע שרק אם תהיה תשובה חיובית מהחברה היא תחזור אלי, היא פשוט ניתקה לי! בקיצור, מכעיס, מתסכל ומעליב!
|
תוכן ההודעה:
|