בלוג פורומים השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 

תקנון השימוש בפורום (תקנון זה הינו הרחבה בלבד לנאמר ב''תקנון ותנאי שימוש'' הכלליים של האתר שקישור אליהם נמצא בתחתית העמוד ושיש לקרוא ולקבלם בשלמותם המוחלטת לפני השימוש באתר כולל הפורום)

ברוכים הבאים לפורום `אמנות הלידה`. הפורום שלנו מתאפיין בכך שהוא משלב בין פאנל מומחים מקצועי רחב מחד (ניתן להכירם מעיון במכתבי הפתיחה), ובין משתתפים, שחלקם הגדול קבוע, והם בעל ידע שלא יסולא (ניתן להכירם מעיון בפורום לאורך מספר עמודים לפחות). שילוב זה הופך את הפורום לייחודי, הן בתכניו, ובן במבנהו.
אם זו כניסתכם הראשונה לפורום, הייתי מציעה שלפני בחירתכם בהשתתפות פעילה בו, תקדישו את הזמן כדי לעקוב אחריו במשך מספר ימים, כדי להתרשם מכלליו הבלתי כתובים, ומהנפשות הפועלות בו.
אם החלטתם לשגר את הודעתכם הראשונה, אני מבקשת שתקדישו מספר דקות כדי לקרוא את `תקנון הכניסה לבריכה`, שחובר על-ידי משתתפת הפורום הוותיקה `ריש`, ובהתייעצות עם משתתפים נוספים. ה`תקנון` ייתן בידיכם כלים מיטביים להשתלבות בפורום.
בתודה ובברכה,
רותי קרני הורוביץ
מנהלת הפורום

 גרסת הדפסה   
 
מאת: ריש, רותי ומשתתפי הפורום

תקנון ה"כניסה לבריכה"

1. אין הפורום מהווה תחליף לייעוץ ומעקב רפואי, ולכן בכל מקרה של בעיה או ספק יש לפנות לרופא המטפל.
2. הפורום מהווה מקום למסירת מידע בין משתתפיו באופן שלא יפגע באנשים או מוסדות.
3. אין להשתמש במידע המוגן (קרי, איור, ציור, ציטוט וכו`) בזכויות יוצרים ולפרסמו בפורום ללא אישור מהמו"ל.
4. יש להקפיד על שימוש קבוע בשם משתמש (אין חובה להשתמש בשם אמיתי) ולשים לב, אם אין משתתף קודם בשם זה (דבר הגורם לבלבול למשתתפי הפורום). ניתן בקלות לבדוק האם שם המשתמש קיים על-ידי הזנתו למנוע החיפוש. במקרה שמתקבלות תוצאות רלוונטיות (לדוגמא – רשימת תגובות ל`רונית היקרה`), ניתן להסיק כי השם `תפוס` על-ידי משתתף קודם.
5. יש להשתדל ולהמנע מפתיחת הודעות כותרת חדשות, אלא אם כן מדובר בנושא שלא עלה לדיון ב-5 עמודים האחרונים, וזאת משום שבכל עמוד אפשריות 10 הודעות כותרת חדשות בלבד אך מספר התגובות עליהן לא מוגבל. `גמדים טובים` שמכנים עצמם בשמות הקשורים בהובלה ובנקיון (מטאטא, סדרנית ועוד), מתנדבים ומעתיקים הודעות שמלכתחילה היו צריכות להצטרף כתגובות לדיונים קיימים, ובסוף היום, אני מוחקת את המקוריות. עבודה זו נעשית בשמי ואני אסירת תודה עליה. מקסימום, אם יש ספק, לא מוחקת.
6. רצוי לדפדף לאחור עם כל כניסה כדי להתעדכן בתגובות להודעות "ישנות" יותר (לרוב בנות פחות משבוע).
7. לפורום יש מנוע חיפוש ולכן, לפני פתיחת הודעה חדשה רצוי לבדוק, האם הנושא כבר עלה לדיון בעבר ומה היו התגובות יכול להיות שהתשובה כבר נמצאת אי שם...
לגבי מנוע החיפוש – המנוע עובד רק על תוכן הודעות התגובה בינתיים, ולכן לא ניתן לחפש לפי כותרת או שם משתתף.
8. הפורום הפך בית שני עבור רבות מאתנו וגם אם יש חילוקי דעות אין בו מקום למהלומות מילוליות מכל סוג ומין.
9. פרסומות אסורות, אלא אם כן תואם מראש עם רותי באמצעות האימייל ruti@leida.co.il
10. בכל עמוד חמישי נפתח `לוחפורום` שתפקידו לאכלס הודעות שעניינן המלצות על רופאים, קבוצות לתינוקות ואמהות וכד`. אנא השתמשו בו ואל תפתחו הודעות בנוסח `דרושה המלצה על מטפלת בקריות`. חיפושי מטפלות, מכירת ציוד יד-שניה וכו` ניתן ורצוי לפרסם חינם באינדקס שלנו
http://www.leida.co.il/categ.asp

11. תקנון זה הינו בגדר הרחבה בלבד ל`תקנון ותנאי שימוש` הכלליים באתר, אותם יש לקרוא בעיון ולהסכים להם בטרם השימוש באתר כולל הפורום.

מאחלים לכם שימוש מהנה, תומך ומחכים,
רותי ומשתתפי הפורום

 
 

הרשמה לניוזלטר

קבלו עדכונים והטבות
כל ראשון לחודש למייל
דואר אלקטרוני
שם
 
לגיליונות קודמים
לאינדקס לידה - הגדול במדינה
כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש