|
27/12/2001 0:54
|
קוקולה
|
מאת:
|
שאלה לגבי תזונה בהנקה
|
כותרת:
|
שלום לכולן, יש לי בת מקסימה בת חודש, ומזה חודש אני מניקה אותה. לפני כשבוע היא התחילה עם בעיות הגזים. רציתי לדעת איזה אוכל כדאי לי לאכול ואיזה אוכל אסור לי לאכול על מנת להקל מעט על המתוקה. ובכלל אם יש דברים שכדאי לאכול יותר בכדי שהחלב יהיה מזין יותר. תודה לכולן.
|
תוכן ההודעה:
|
תגובות נוספות
|