פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
27/12/2001 0:54 קוקולה מאת:
שאלה לגבי תזונה בהנקה
כותרת:
שלום לכולן,
יש לי בת מקסימה בת חודש, ומזה חודש אני מניקה אותה. לפני כשבוע היא
התחילה עם בעיות הגזים. רציתי לדעת איזה אוכל כדאי לי לאכול ואיזה
אוכל אסור לי לאכול על מנת להקל מעט על המתוקה. ובכלל אם יש דברים שכדאי
לאכול יותר בכדי שהחלב יהיה מזין יותר.
תודה לכולן.

תוכן ההודעה:


תגובות נוספות
27/12/2001  1:24 הי קוקולה, מצאי חומר רב לפי: גזים, מצליבים, קוליק וחילבה - רותי קרני הורוביץ
27/12/2001  18:27 שבלת, זאת את? - שרון כהן
27/12/2001  21:19 תודה גדולה רותי, באמת שאין לי מה להוסיף. לת - טובה קראוזה - דיאטנית קלינית


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש