בלוג פורומים השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 

תקנון ותנאי שימוש באתר אמנות הלידה www.leida.co.il

 גרסת הדפסה   
 

תקנון ותנאי שימוש באתר `אמנות הלידה` www.leida.co.il

ברוכים הבאים לאתר `אמנות הלידה`, להלן "האתר".

תקנון זה בא להסדיר את היחסים בין האתר לבין הגולשים והגולשות באתר בין אם הם אדם פרטי, חברה, תאגיד או גוף כלשהו, להלן "הגולש".

בעצם השימוש באתר כולל הפורום, האינדקס, הפרסומות וכל מה שנכלל באתר, מצהיר הגולש כי הוא מקבל על עצמו את תנאי התקנון כולל הרישא שלעיל ומסכים להם באופן מוחלט. אם הגולש אינו מסכים לתנאי השימוש כולם או חלקם הוא אינו רשאי לעשות באתר כל שימוש.

האתר שומר לעצמו את הזכות הבלעדית לעדכן את התקנון ותנאי השימוש, מעת לעת, לפי שיקול דעתו הבלעדי וללא צורך בהודעה על כך מראש ותנאים אלו יחייבו מרגע פרסומם באתר.

הגולש מצהיר בזאת כי ידוע לו שהתכנים שבאתר אינם מהווים תחליף לייעוץ מקצועי.

התכנים באתר נועדו לספק מידע כללי בלבד ואינם מהווים בשום אופן ייעוץ רפואי, אין בהם משום מתן עיצה רפואית, חוות דעת מקצועית, או תחליף להתייעצות עם מומחה.

מטרת התכנים שבאתר לסייע למשתמשים להרחיב את בסיס הידע האישי שלהם בלבד ולאפשר להם לדעת יותר, בטרם הם פונים אל המומחה.

תכנים רבים באתר מבטאים דיעה אישית של הכותב בלבד והמידע הכלול בהם הנו בלתי מחייב, שלא ממקור ראשון ואינו מהווה בשום דרך, המלצה לשימוש במוצר רפואי או אחר או תרופה כלשהי, עיצה רפואית או משפטית, חוות דעת מקצועית, או תחליף להתייעצות עם מומחה.

בעת מקרה חירום רפואי או במקרה של ספק כלשהו אין להסתמך על עיצה מהאתר, אלא לפנות ללא שיהוי לקבלת עזרה רפואית מוסמכת בבית חולים או מידי רופא המוסמך לטפל בתחום הבעיה. המקרים רבים, שיהוי בפניה לטיפול רפואי עלול להיות מסוכן ואף קטלני.

אחריות ושימוש


האתר לא ישא באחריות כלשהי לגבי כל תוצאה, ישירה או עקיפה, של שימוש במידע או בשירותים הנמצאים או המתפרסמים באתר.

האתר מאפשר למפרסמים שונים לפרסם את תוצרתם ואת השירותים הניתנים על-ידם, ומובהר כי הפרסום הנ"ל וטיב המוצרים או השירותים המוצעים הוא על אחריות אותם גופים בלבד.

השימוש באתר זה כפוף לדין הישראלי בלבד ולסמכות השיפוט הבלעדית של בתי-המשפט המוסמכים במחוז תל-אביב בישראל.

קניין רוחני וזכויות יוצרים


מלוא זכויות הקניין הרוחני וזכויות היוצרים, לרבות כל המידע המתפרסם באתר, העיצוב, קוד המחשב המפעיל את האתר, קבצי טקסט, גרפיקה ומולטימדיה המצויים באתר ועוד שייכים לאתר. אין להעתיק, להפיץ, לשכפל, להציג בפומבי או למסור לצד שלישי כל חלק מן התכנים כאמור בלא קבלת הסכמת האתר מראש ובכתב.

שמירה על פרטיות


פרטים שתזינו לרשימות תפוצה שלנו על-פי בקשתנו המפורשת (לדוגמא לצורך הצטרפות לניוזלטר, אך בשום אופן לא לפורום) ישמשו אותנו גם לצרכים סטטיסטים שונים. כמו כן, אנו שומרים לעצמנו את הזכות לשלוח לכם מעת לעת, הודעות פרסומיות שלנו ו/או של שותפינו המסחריים או המפרסמים שלנו. בכל עת תישמר לכם הזכות להורות על מחיקת רשומתכם מרשימות אלו.

בנוסף, ומבלי לגרוע מכלליות האמור בתקנון זה, מתחייב הגולש בזאת כדלהלן:

לא לעבור על החוק בכל דרך ולא להעלות לאתר חומר בלתי חוקי או כזה המעודד עבירה פלילית או אחרת לפי חוקי מדינת ישראל, כולל אי מתן קישור לחומר כזה;

לא להעלות לאתר תכנים בעלי אחד או יותר או מהסממנים הבאים: אופי מטעה, מאיים, מטריד, בוטה, מגונה, ממריד, גזעני, מסית, מעליב, חודר לפרטיות, פוגע בזכויות כלשהן ובחובות אמון, תוכן שיש בו משום לשון הרע על אדם או גוף כלשהו, פורנוגרפי או בעל אופי מיני או אחר שעלול לפגוע ברגשות הציבור, תוכן פרסומי מכל סוג שהוא, תוכן החושף מידע על גולשים אחרים, תוכן הנוגע לקטינים או לדרכי זיהוי או התקשרות עמם או שניהם, תוכן שפרסומו נאסר לפי הוראות כל דין, תוכן שיש בו משום הפרת זכויות יוצרים, הפרת סימנים מסחריים או שמות מסחריים, פטנטים וכו`, תכני קוד מחשב או יישומים מכל סוג;

לא להשתמש בתכני האתר, שירותיו או קבצי המחשב שלו לצורך פעולה אסורה עפ"י כל דין, ולא לחדור לקבצי המחשב של האתר בשום דרך;

גולש שינהג בניגוד למפורט לעיל כניסתו תיחסם והוא לא יוכל להמשיך ולגלוש באתר גם תחת שם אחר, ובמקרה שהאתר ימצא לנכון התכנים שהעלה יוסרו.

הגולש ישפה את האתר בגין כל נזק ו/או הפסד ו/או אובדן ו/או הוצאה, אשר יגרמו לו ו/או לצד שלישי כתוצאה משימוש באתר בתוך 24 שעות מקבלת הדרישה לכך והוא מוותר בזאת באופן מוחלט ובלתי חוזר על כל טענה או דרישה מהאתר בקשר עם השימוש באתר.

 
 

הרשמה לניוזלטר

קבלו עדכונים והטבות
כל ראשון לחודש למייל
דואר אלקטרוני
שם
 
לגיליונות קודמים
לאינדקס לידה - הגדול במדינה
כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש