שלום אני עורכת בימים אלה מחקר באוניברסיטת תל אביב ובודקת את המעבר להורות ובמיוחד הסתגלות של בני זוג להריון ולידה. מטרת המחקר היא להבין טוב יותר היבטים אישיים, מגדריים וזוגיים של תהליך המעבר להורות. שיטת המחקר היא מילוי שאלונים פעם אחת במהלך ההריון ופעם אחת לאחר הלידה, על ידי נשים וגברים המצפים ללידה. המחקר מאושר על ידי האוניברסיטה, אנונימיות הנבדדקים תישמר במלואה והמשתתפים במחקר יקבלו עם סיומו סיכום של הממצאים. אם אתם מעוניינים להצטרף למחקר, אם יש לכם חברים או חברות שגם הם מצפים ללידה או אם אתם רוצים לברר עוד פרטים אליו אשמח אם תיצרו קשר- granadin74@hotmail.com או כאן בפורום. רחל
|
תוכן ההודעה:
|