פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
27/12/2001 16:36 ענת מפרדס-חנה מאת:
שתי שאלות - משאבת חלב של אוונט + שאלה לגבי הצירים
כותרת:
אמנם יש עוד חודש עד למועד הלידה, ואני יודעת שאסור לתת לתינוק חלב אם בבקבוק לפני שההנקה מתייצב (4-6 שבועות), אבל אני כבר מתלבטת לגבי משאבת הנקה. חיפשתי הרבה בפורום ומצאתי בעיקר המלצות על המיני אלקטריק של מדלה. לא מצאתי הרבה לגבי האיזיס של אוונט.

האם יש למישהי המלצות או אזהרות לגבי האיזיס של אוונט? הפרסומת שלהם נראית מאד אטרקטיבית, והם טוענים בה שהיא שואבת באופן טבעי ומהיר יותר מהחשמליות למיניהן. האמנם?

חוץ מזה, שאלה טפשית על צירים. ברוב התיאורים בקורסים ובספרים הצירים מתוארים כגל, בעל משך מוגדר ותדירות מוגדרת. בסיפורי לידה אני קוראת לא מעט על נשים שפשוט הרגישו כאבי גב או בטן (או שניהם) מתמשכים וללא הפסקה ברורה ואלו היו הצירים שלהן. אז איך יודעים?

תוכן ההודעה:


תגובות נוספות
27/12/2001  17:42 משאבה של אוונט - דבורי
27/12/2001  18:39 זה אינדיבידואלי - תיתי
27/12/2001  19:17 משאבות - אלן שיין, יועצת הנקה מוסמכת
27/12/2001  20:55 אני השתמשתי באוונט והיא הייתה מצויינת (ל"ת) - ליאת מ
27/12/2001  21:7 על צירים ומשאבות - ורד
27/12/2001  21:16 מצטרפת להמלצות על הידנית של אוונט ("איזיס") - טובה קראוזה - דיאטנית קלינית
28/12/2001  9:10 אני השתמשתי ב"מדלה" והיה מצויין. ל"ת - ט"ש
29/12/2001  12:16 אני דווקא עברתי מהמדלה החשמלית לאוונט איזיס ויותר טוב לי עם הידנית!!! - תמי


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש