אמנם יש עוד חודש עד למועד הלידה, ואני יודעת שאסור לתת לתינוק חלב אם בבקבוק לפני שההנקה מתייצב (4-6 שבועות), אבל אני כבר מתלבטת לגבי משאבת הנקה. חיפשתי הרבה בפורום ומצאתי בעיקר המלצות על המיני אלקטריק של מדלה. לא מצאתי הרבה לגבי האיזיס של אוונט.
האם יש למישהי המלצות או אזהרות לגבי האיזיס של אוונט? הפרסומת שלהם נראית מאד אטרקטיבית, והם טוענים בה שהיא שואבת באופן טבעי ומהיר יותר מהחשמליות למיניהן. האמנם?
חוץ מזה, שאלה טפשית על צירים. ברוב התיאורים בקורסים ובספרים הצירים מתוארים כגל, בעל משך מוגדר ותדירות מוגדרת. בסיפורי לידה אני קוראת לא מעט על נשים שפשוט הרגישו כאבי גב או בטן (או שניהם) מתמשכים וללא הפסקה ברורה ואלו היו הצירים שלהן. אז איך יודעים?
|
תוכן ההודעה:
|