פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
20/1/2002 11:19 לימור מאת:
כאבים חזקקקייייםםם
כותרת:
שלום לכולם,
מזה כשבוע יש לי כאבים בצד שמאל בגב מעל הכליה.
פניתי לרופאת הנשים עשיתי בדיקת שתן והסתבר שיש לי דלקת בשתן הרופאה חשבה שאולי יש בעיה כלשהי בכליה והפנת אותי לנפרולוג.
הנפרולוג בדק עשיתי בדיקת אולטראסאונד לכליות והכל בסדר.
אך הכאב נמשך אני והתפשט והגיע גם מתחת לחזה השמאלי.
הכאב מדיר שינה ומדיר חיים.... אני כבר מיואשת הדבר היחיד שעזר לי
זה קומפרסים של מים חמים הכאב נעלם לחצי שעה וחוזר חלילה.
אשמח אם תוכלו לעזור לי להבין מאין הכאב וכיצב אפשר לטפל בו.?

תודה

לימור

תוכן ההודעה:


תגובות נוספות
20/1/2002  12:16 האם את מקבלת טיפול לדלקת - ללא תוגבה - נועה
20/1/2002  12:53 לבן של חברה שלי היה כזה כאב ומסתבר - מאמוש


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש