שלום לכולם, מזה כשבוע יש לי כאבים בצד שמאל בגב מעל הכליה. פניתי לרופאת הנשים עשיתי בדיקת שתן והסתבר שיש לי דלקת בשתן הרופאה חשבה שאולי יש בעיה כלשהי בכליה והפנת אותי לנפרולוג. הנפרולוג בדק עשיתי בדיקת אולטראסאונד לכליות והכל בסדר. אך הכאב נמשך אני והתפשט והגיע גם מתחת לחזה השמאלי. הכאב מדיר שינה ומדיר חיים.... אני כבר מיואשת הדבר היחיד שעזר לי זה קומפרסים של מים חמים הכאב נעלם לחצי שעה וחוזר חלילה. אשמח אם תוכלו לעזור לי להבין מאין הכאב וכיצב אפשר לטפל בו.?
תודה
לימור
|
תוכן ההודעה:
|