פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
20/1/2002 13:35 אלוש מאת:
כאבים בבטן
כותרת:
אני כבר בשבוע 38 וביומיים האחרונים יש לי לחצים בחלק העליון של הבטן (לכוון החזה). אלו לא צירים אבל האם זה שכיח כשיש כאבים בבטן העליונה ולא התחתונה. אשמח לקבל תשובות מנשים שכבר ילדו או בהריון כי זה קצת מלחיץ אותי.
תודה בנות ויום נפלא

תוכן ההודעה:


תגובות נוספות
20/1/2002  15:18 יכול להיות שאלו רגלי התינוק, אבל יכול להיות גם הפרדות שיליה חלילה. לכי לרופא לUS ל"ת - שרון-ש
20/1/2002  20:43 גם אני חושבת שאלה רגלי התינוק.האם הרגשת אותן לפני היומיים האחרונים? ל"ת - דנה
20/1/2002  21:5 גם לי נראה - אוריתי


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש