פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
20/1/2002 15:42 טלילה "החדשה" מאת:
חלבת וניל--תוספת לפירות
כותרת:
שלום,
שוב חזרתילפורום לאחר היעדרות ממושכת בטיפול בתינוקת, מציאת מטפלת וחזרה לעבודה.
האמת, נזכרתי בפורום עוד אתמול, שכאשר קראתי את הכתבה על בית חולים איכילוב בעיתון מעריב. חשבתי שכדאי שהבנות כאן יהיו מודעות לזה ואכן כבר הדס הפנתה כאן את תשומת הלב בנידון.
זה פשוט נורא...כואב הלב שכך זה היחס וזה קצת מנחם אותי כי אם תזכרנה בסיפור הלידה שלי אז המקרה שלי פשוט זעיר וקטן לעומת מה שתואר בכתבה.
על כל פנים לא לשם זה נכנסתי שוב לפורום.
העיניין הוא כזה, היום הבת החמודה שלי בת 7 חודשים, יש לה מטפלת והיום היא הודיעה לי שהיא שמה לה בפירות(חצי בננה, חצי תפוח, מיץ תפוזים טבעי וביסקוויט) גם ריבוע קטן של חלבה עילית ללא סוכר.
היא אומרת שזה מכיל המון ברזל.
האם היא צודקת ?
ומה ההבדל בין חלבה רגילה לחלבה ללא סוכר ?

אשמח באם מישהי יודעת לתת מענה, אולי טובה הדיאטנית שלנו?

ביי,
טלילה.

תוכן ההודעה:


תגובות נוספות
20/1/2002  15:56 חלבה ללא סוכר? -בשום פנים ואופן לא! - טובה קראוזה - דיאטנית קלינית
20/1/2002  17:28 לטובה, שוב שאלה לגבי תחינה גולמית - יוליה
20/1/2002  18:9 יוליה יקרה, זה בדיוק זה. לא צריך להוסיף דבר, - טובה קראוזה - דיאטנית קלינית
20/1/2002  18:30 טובה , אני מיואשת מרגע לרגע! - רוני
20/1/2002  20:40 רוני יקרה, - טובה קראוזה - דיאטנית קלינית
21/1/2002  9:40 ולמי שלא טעים טחינה או אלרגי לשומשום - ענת סימון
21/1/2002  11:43 לגבי שקדיה: - טובה קראוזה - דיאטנית קלינית
21/1/2002  11:43 לגבי שקדיה: - טובה קראוזה - דיאטנית קלינית
21/1/2002  13:56 הלהיט החדש אצלנו: פרוסת לחם מרוחה בטחינת שקדיה ביתית - דיאנה
21/1/2002  14:11 דיאנה , מזל טוב לבר על הזחילה. ולטובה תודה על העדכון לגבי השקדייה ל"ת - ענת סימון
21/1/2002  21:49 טובה, הוא משתמש בנוטרה מיגן - רוני
23/1/2002  21:56 רוני, - טובה קראוזה - דיאטנית קלינית


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש