שלום, שוב חזרתילפורום לאחר היעדרות ממושכת בטיפול בתינוקת, מציאת מטפלת וחזרה לעבודה. האמת, נזכרתי בפורום עוד אתמול, שכאשר קראתי את הכתבה על בית חולים איכילוב בעיתון מעריב. חשבתי שכדאי שהבנות כאן יהיו מודעות לזה ואכן כבר הדס הפנתה כאן את תשומת הלב בנידון. זה פשוט נורא...כואב הלב שכך זה היחס וזה קצת מנחם אותי כי אם תזכרנה בסיפור הלידה שלי אז המקרה שלי פשוט זעיר וקטן לעומת מה שתואר בכתבה. על כל פנים לא לשם זה נכנסתי שוב לפורום. העיניין הוא כזה, היום הבת החמודה שלי בת 7 חודשים, יש לה מטפלת והיום היא הודיעה לי שהיא שמה לה בפירות(חצי בננה, חצי תפוח, מיץ תפוזים טבעי וביסקוויט) גם ריבוע קטן של חלבה עילית ללא סוכר. היא אומרת שזה מכיל המון ברזל. האם היא צודקת ? ומה ההבדל בין חלבה רגילה לחלבה ללא סוכר ?
אשמח באם מישהי יודעת לתת מענה, אולי טובה הדיאטנית שלנו?
ביי, טלילה.
|
תוכן ההודעה:
|