שלום לכולן,
אני עדיין בתחילת ההריון אבל כיוון שיש לי חששות רבים מהלידה התחלתי להתעניין בנושא.
אני מעוניינת לדעת האם קיימת אפשרות של הבאת מיילדת פרטית ללידה בבית -חולים.
שמעתי על המיילדות בתל- השומר. את בוחרת קבוצה ולא משהי מסויימת כיוון שייתכן שבמהלך הלידה לאותה אחת תהיה בדיוק משמרת. ובנוסף לכך עוד משלמים להם סכום צנוע של 4000 ש"ח.
כשאני מתכוונת ללידה פרטית אני רוצה במישהי שתכיר אותי עוד לפני הלידה , שתהיה בינינו כימיה ושאני ארגיש בנוח איתה.
מצב זה לא אפשרי אם באמצע תהיה תחלופה של מיילדות.
ובכלל אני לא מבינה את המושג של מיילדת פרטית בתל השומר , הרי אותה אחת גם עובדת משמרות רגילות בבית חולים אז למה לשלם לה?
מצד שני זה הריון ראשון ואין לי אומץ לעשות זאת בבית.
האם יש לי ברירה בכלל?
תודה ריס
|
תוכן ההודעה:
|