|
20/1/2002 18:14
|
GP
|
מאת:
|
אפי-נו
|
כותרת:
|
אני בשבוע 36+5. לפני חמישה ימים רכשתי אכשיר אפי-נו. במשך 4 תרגולים הצלחתי "לנפח" לגודל 6 ס"מ בלבד. שתי שאלות: כאשר הבלון מצוי כולו "בפנים" אני מסוגלת לנפח הרבה. שחציו מצוי בפנים וחציו בחוץ יש לי כאבים ואני מנפחת הרבה פחות. מהי הדרך הנכונה לעשות זאת - הכל פנימה או חצי בפנים והחצי השני בחוץ? האם לאור "השגי" עד כה יש לי סיכוי להגיע ל 10 ס"מ המיוחלים בתוך שבועיים?
|
תוכן ההודעה:
|
תגובות נוספות
|