פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
20/1/2002 18:14 GP מאת:
אפי-נו
כותרת:
אני בשבוע 36+5. לפני חמישה ימים רכשתי אכשיר אפי-נו. במשך 4 תרגולים הצלחתי "לנפח" לגודל 6 ס"מ בלבד. שתי שאלות: כאשר הבלון מצוי כולו "בפנים" אני מסוגלת לנפח הרבה. שחציו מצוי בפנים וחציו בחוץ יש לי כאבים ואני מנפחת הרבה פחות. מהי הדרך הנכונה לעשות זאת - הכל פנימה או חצי בפנים והחצי השני בחוץ? האם לאור "השגי" עד כה יש לי סיכוי להגיע ל 10 ס"מ המיוחלים בתוך שבועיים?

תוכן ההודעה:


תגובות נוספות
20/1/2002  21:59 שלום לך GP, - ענבל ל
21/1/2002  1:5 ענבל יקרה, תודה גדולה על תשובתך המעולה (ל"ת) - רותי קרני הורוביץ
21/1/2002  13:49 GP מה שלומך... - אילת
22/1/2002  1:24 הפי האוור... - ריש
22/1/2002  12:18 תודה... - GP


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש