פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
20/1/2002 18:47 דפנה מאת:
מחשבים וקרינה-כמה נורא זה?
כותרת:
אני בשבוע 29 ובחודשיים האחרונים התחלתי להיות
המון שעות ביום מול המחשב.אין לי מושג מה דרגת הקרינה שלו אבל אני די מודאגת מרמת הקרינה על התינוקת.האם וכמה זה באמת מזיק?האם הנזק אם קיים חזק יותר בשליש השלישי ?תודה על תשובה

תוכן ההודעה:


תגובות נוספות
21/1/2002  9:0 גם אני שאלתי את השאלה הזאת כשהייתי בהריון - DNA


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש