|
20/1/2002 18:47
|
דפנה
|
מאת:
|
מחשבים וקרינה-כמה נורא זה?
|
כותרת:
|
אני בשבוע 29 ובחודשיים האחרונים התחלתי להיות המון שעות ביום מול המחשב.אין לי מושג מה דרגת הקרינה שלו אבל אני די מודאגת מרמת הקרינה על התינוקת.האם וכמה זה באמת מזיק?האם הנזק אם קיים חזק יותר בשליש השלישי ?תודה על תשובה
|
תוכן ההודעה:
|
תגובות נוספות
|