מתנצלת מראש על האורך אבל אני אובדת עצות:
לפני כמעט חודשיים הזמנתי פח בחנות "זיג זג" בירושלים. מאחר והצבע שרציתי לא היה אמרו לי שתוך כשבועיים זה יגיע וביקשו שאני אשלם מראש. בכסילותי הרבה הסכמתי. בקבלה כתבו שיגיע עד שלושה שבועות. אחרי שבועיים התקשרתי ולא ידעו עדין מתי יגיע. וכך במשך כשלושה שבועות התקשרתי כפעמיים בשבוע, אף פעם לא היתה להם תשובה, ביקשתי שיבררו ויחזרו אלי והם אף פעם לא חזרו. מוכרת אחת אף נזפה בי על הניג'וס. אפילו התקשרתי למשרדי החברה שם מאד נרעשו מהסיפור והתנצלו ואמרו שמיד יטפלו ויחזרו אלי - אבל אף אחד לא חזר. חזרתי והתקשרתי לחנות, ביקשתי לדבר עם הבעלים כמה פעמים - הוא אף פעם לא היה. ביקשתי להשאיר הודעה שיחזור אלי - הוא אף פעם לא חזר. לפני כשבועיים נמאס לי, נסעתי אליהם וביקשתי את הכסף בחזרה - המוכרת אמרה שהיא לא יכולה להחזיר לי את הכסף במקום ככה כי יש איזה נוהל והיא צריכה אישור של בעל המקום שלא נמצא. ביקשתי שיחזרו אלי - ואחרי יומיים סוף סוף חזרו אלי! זה היה לפני שבועיים - כחודש וחצי אחרי ההזמנה. אמרו לי שהפח רק יגיע לישראל לאחר כמה ימים ולא יודעים כמה זמן יקח לו להגיע לחנות והציעו לי, אם אני מעדיפה, לבטל ולקבל את הכסף בחזרה בפרוצדורה טלפונית. אמרתי שאני אחשוב על זה ואחזור אליהם. במשך כמה ימים לא הצלחתי לתפוס אותם. לפני כמה ימים הצלחתי (חודש ושלושה שבועות אחרי התשלום!). ביקשתי לדעת אם עד סוף השבוע הפח המסכן יגיע כי אם כן אז אני רוצה אותו אבל שיביאו לי אותו הביתה + פיצוי על הריבית, שיחות הטלפון הרבות ועגמת הנפש. אמרתי שאם לא אז אני רוצה לבטל ולקבל את הכסף חזרה + פיצוי. שוב לא חזרו אלי. התקשרתי שוב. חזרתי על אותו דבר. הבטיחו תשובה במהרה. ביקשתי להודיע לבעל המקום לחזור אלי. שוב לא חזרו אלי. אתמול הצלחתי לתפוס אותם. אמרו שהפח יגיע ביום חמישי. ביקשתי שיעבירו לי אותו הביתה + פיצוי. המוכרת אמרה שהיא תברר ותחזור אלי ביום חמישי. אמרתי לה שהם אף פעם לא חוזרים ושאני מאד מבקשת לדבר עם בעל המקום - אמרה שאי אפשר ושהוא לא מטפל בכאלה דברים. הסברתי לה שכבר כמעט חודשיים הם מחזיקים כסף שלי, לא חוזרים אלי עם תשובות, מדברים בצורה מזלזלת, לא מתייחסים ושלאור כל זאת אני רוצה לדבר עם בעל המקום. היא אמרה שאי אפשר. מי שמטפלת בזה תהיה רק ביום חמישי ושמה הבעיה לחכות. אחרי שיחה ארוכה בה היא הסבירה לי שהגישה שלי לא עוזרת (כנראה שהיא צודקת אם יש אצלם כסף כברחודשיים ולי אין מוצר:)) היא אמרה שיש לה לקוחות והיא לא יכולה להמשיך את השיחה. לא יודעת מה לעשות עכשיו. אני מפוצצת מעצבים. כולה פח - הייתי יודעת ולא הייתי קונה מלכתחילה. אני לא מאמינה להם לגבי יום חמישי אבל אני לא מוכנה שזה יעבור בלי שהם יחזירו לי כסף גם על שיחות הטלפון וכו' ויפצו אותי על עגמת הנפש. אין טעם לפנות לעו"ד כי זה סה"כ 200 ש"ח - זה קטן מדי בשביל עו"ד. מצד שני - יש מי שיגן עלי בכזה מקרה? תודה
|
תוכן ההודעה:
|