אני חוזרת עכשיו ממוצצים עשינו הזמנת לידה לקראת הקנייה של הבייבי, אלא כשבעלי מעביר את הכרטיס אשראי לא מכבדים לו! זה קרה בתשע וחצי בבוקר ומאותה שעה עד לפני שעתיים אני בחנות מתעסקת בטלפונים רבים. אחרי 25 דק' המתנה עונה לי נציג שאומר שהוא מעביר את הבקשה שלי לסניף שלי כי הוא לא יודע לענות לי על השאלה, אחרי שעה וחצי חוזרים אלי מהסניף שם מעבירים אותי מנציג לנציג כי לא כולם שם מטפלים בהכל (גישה חדשה ומטומטמת) רק כדי שבסוף מישהו יואיל בטובו לבדוק ולראות שמחברת האשראי ביטלו את הכרטיס בשל חשד לזיוף.. משהו שלא קשור אלינו בכלל. חבל שמחברת האשראי לא הודיעו לי על זה. בקיצור פאשלה על פאשלה על פאשה. ושוב אותה הרגשה של לקוח בודד במערכת הגדולה הזו, ומה שעצוב שזה קורה גם עם הסלולארי, וגם עם חברות הביטוח.
זהו פרקתי! חג שמח:)
|
תוכן ההודעה:
|