רוצה לשתף כדי למנוע מאחרים עוגמת נפש. בשבוע שעבר החלטתי לנסות להזמין קניות לשבת דרך האינטרנט כדי לחסוך בזמן. הזמנתי הזמנה גדולה מהאתר של עדן טבע. המשלוח הגיע קצת לפני הזמן, המוצרים התאימו לרשימה, וחשבתי שזה באמת רעיון טוב. אבל אחרי כמה שעות הסתבר שחלק מתפוחי האדמה היו רקובים והסריחו נוראות, העוף הסריח גם הוא ונאלצתי לזרוק אותו, החלטתי להכין לזניה במקום עוף, אך אז התברר שגבינת המוצרלה היתה 4 ימים לפני תאריך התפוגה וכבר הכילה עובש והחסה היתה רקובה ברובה. כל זה כמה שעות לפני ארוחת הערב ביום שישי. כשפניתי לעדן טבע ביום א' כל מה שהם נציעו זה זיכוי עבור המוצרים הפגומים, בלי התנצלות, בלי פיצוי ובלי בושה. והם גם דרשו את המוצרים המקולקלים בחזרה. לבסוף הבינו שלא שמרתי להם את תפוחי האדמה הרקובים ולא את העוף המסריח. השבוע הזמנתי משופרסל - היה ממש מצוין. הכל טרי, נקי ובדיוק מה שהובטח. אני כותבת כאן בשמי המלא, ואין לי כל קשרים מסחריים לאף אחת מהחברות. רציתי לשתף אתכם באכזבה מעדן טבע ולהזהיר שהם לא עומדים בהבטחה למוצרים טריים, וגם לא איכפת להם מהלקוחות.
|
תוכן ההודעה:
|