|
14/3/2002 11:4
|
רונית ב
|
מאת:
|
האם היתן לוקחות תאילנדית, דוברת עיברית, כמטפלת?
|
כותרת:
|
מכל המטפלות שבדקתי עד כה לבתי (בת שנה) הכי מצאה חן בעיני דוקא בחורה תאילנדית. אחותי אמרה לי שאני משוגעת ומה אני יודעת עליה בכלל, והיא באה מארץ בה מקובל למכור ילדות לזנות. אבל הבחורה פשוט חמודה- מה עושים?
|
תוכן ההודעה:
|
תגובות נוספות
|