פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
14/3/2002 11:4 רונית ב מאת:
האם היתן לוקחות תאילנדית, דוברת עיברית, כמטפלת?
כותרת:
מכל המטפלות שבדקתי עד כה לבתי (בת שנה) הכי מצאה חן בעיני דוקא בחורה תאילנדית. אחותי אמרה לי שאני משוגעת ומה אני יודעת עליה בכלל, והיא באה מארץ בה מקובל למכור ילדות לזנות. אבל הבחורה פשוט חמודה- מה עושים?

תוכן ההודעה:


תגובות נוספות
14/3/2002  11:51 אישית ועקרונית, ממש כן - רותי קרני הורוביץ
14/3/2002  13:48 גם אני לא מוצאת שום בעיה עם זה. כמובן בכל התנאים שרותי הזכירה. שיהיה בהצלחה איתה! ל"ת - אור2
14/3/2002  15:18 רונית, גם אני בדילמה כזו - אילנה
15/3/2002  12:14 מטפלת שאינה ישראלית - איילת1
15/3/2002  15:36 הי איילת אחת, הודעתך החליטה לרדת מהארץ או מה? (ל"ת) - רותי קרני הורוביץ


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש