|
14/3/2002 11:52
|
דסי
|
מאת:
|
שאלה קצת טפשית אבל....
|
כותרת:
|
אחרי שתי ההפלות שעברתי בשנה האחרונה אני מוטרדת מהמון שטויות שבטח לא מטרידים הריוניות אחרות. להזכירכם אני בשבוע 15 פלוס 5. האם הורדת שיער בשעווה עלולה לסכן את ההריון או חלילה לגרום להפלה? ואני לא מתכוונת להורדת השיער עצמה אלא לכאב החד שמתלווה לזה. הסיבה שאני שואלת היא שלפני כמה חודשים הלכתי לקוסמטיקאית להוריד שיער (הייתי אז בשבוע שש וחצי), זה כאב לי כמו תמיד ואחרי איזה שעתיים היתחיל לי דימום חזק והיתה לי הפלה באותו היום. אני מתארת לעצמי שאין קשר בין הדברים ושההריון הזה היה נופל בכל מיקרה אבל רק ליתר בטחון אשמח לשמוע את דעתכן בעיניין. תודה שוב וסליחה אם זה נשמע טפשי. דסי.
|
תוכן ההודעה:
|
תגובות נוספות
|