פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
14/3/2002 12:23 דקלה מאת:
שאלה ליהודית שריג - רצפת האגן בהריון ובלידה
כותרת:
שלום

אני אמורה ללדת בעוד כחודשיים וחצי. לידה שניה

לידה ראשונה: ללא אפידורל, שלב לחיצות ארוך מאוד ומתיש .לחיצות לא נכונות, חוסר התקדמות. שתי לחיצות אחרונות אפקטיביות (כמו בזמן הוצאת צואה), חתך גדול ותינוק בריא וחמוד ששוקל כמעט 4 ק"ג.

אני סובלת מעצירות ומטחורים לפני ההריון הקודם, אחריו וגם בהריון הנוכחי.

כעת אני חוששת מה יקרה בלידה השניה.

שאלותיי:

האם אוכל לתרגל את שרירי רצפת האגן לפני הלידה (בזמן שנותר)?

כיצד אדע שאני לוחצת נכון?

אני מעוניינת להשתמש באפי-נו ולהמנע מחתך עד כמה שאוכל.

כמו כן אני סובלת מכאבי גב תחתון בזמן עמידה ממושכת והליכה ממושכת.
כיצד אוכל לתרגל את שרירי ר.אגן מבלי לפגוע בגב?

ושאלה נוספת: האם חוסר יכולתי להגיע לאורגזמה כתוצאה מחדירה קשורה לחולשת שרירי רצפת אגן? מאז ומתמיד זהו המצב.

תודה על תשומת הלב,
דקלה




תוכן ההודעה:


תגובות נוספות
14/3/2002  13:12 רק הרגעה קטנטונת עד לתשובה המוסמכת - נירה
14/3/2002  14:51 מצטרפת לנירה - - זהר
14/3/2002  20:9 שאלה בקשר לאפי נו אחרי לידה - ענבר
14/3/2002  22:56 שאלה נוספת ליהודית שריג - בועת אוויר בנרתיק - מתביישת
14/3/2002  23:50 בועות אויר....... - מתביישת נוספת
15/3/2002  0:36 רותי האם שווקתם את האפי נו לחו"ל ?? - עידית
15/3/2002  8:44 עידית(וש), אם את מתכוונת לאקוופלקס - רותי קרני הורוביץ
15/3/2002  12:3 כאילו שיש שמש באירלנד... ל"ת - שרון-ש
15/3/2002  15:31 נראה לי שכל טיפת שמש טובה נגרפה מהאיים הבריטיים ל'טובת' ערבות אוסטרליה (ל"ת) - רותי קרני הורוביץ
16/3/2002  17:28 כן רותי זה האקווה פלקס, וצחקו על השמש אבל שהיא מגיעה - עידית


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש