שלום
אני אמורה ללדת בעוד כחודשיים וחצי. לידה שניה
לידה ראשונה: ללא אפידורל, שלב לחיצות ארוך מאוד ומתיש .לחיצות לא נכונות, חוסר התקדמות. שתי לחיצות אחרונות אפקטיביות (כמו בזמן הוצאת צואה), חתך גדול ותינוק בריא וחמוד ששוקל כמעט 4 ק"ג.
אני סובלת מעצירות ומטחורים לפני ההריון הקודם, אחריו וגם בהריון הנוכחי.
כעת אני חוששת מה יקרה בלידה השניה.
שאלותיי:
האם אוכל לתרגל את שרירי רצפת האגן לפני הלידה (בזמן שנותר)?
כיצד אדע שאני לוחצת נכון?
אני מעוניינת להשתמש באפי-נו ולהמנע מחתך עד כמה שאוכל.
כמו כן אני סובלת מכאבי גב תחתון בזמן עמידה ממושכת והליכה ממושכת. כיצד אוכל לתרגל את שרירי ר.אגן מבלי לפגוע בגב?
ושאלה נוספת: האם חוסר יכולתי להגיע לאורגזמה כתוצאה מחדירה קשורה לחולשת שרירי רצפת אגן? מאז ומתמיד זהו המצב.
תודה על תשומת הלב, דקלה
|
תוכן ההודעה:
|