|
14/3/2002 12:37
|
יערה
|
מאת:
|
שאלה לאלן, ולכל בעלות הנסיון, על שילוב הנקה ובקבוק
|
כותרת:
|
אני אמורה להתחיל לעבוד רחוק מתינוקי יום עד יומיים בשבוע. בינתיים אני עובדת קרוב אליו ויכולה לקפוץ להניקו כל פעם שיש צורך, אך זה אמור להשתנות, כאמור. התכנית היא לתת לו בקבוק בימים שאני אינני זמינה. בנתיים יש מחסנים של חלב שלי, אך הם יגמרו בקרוב ואני לא מצליחה להכנס לשגרה של שאיבה אפקטיבית בגלל העומס בעבודה וגם אח"כ עם עוד ילדים בבית. כך שאני מניחה שעם סיום מחסני החלב הוא יעבור לאיזומיל, שכבר ניסינו והוא אהב. החשש שלי הוא שהוא יחליט לוותר לגמרי על יניקה, לאור נסיון קודם שהיה בגיל 3.5 או 4 חודשים, שאז עשה שביתת יניקה של 3 ימים בעקבות האכלה מבקבוק. כעת הוא בן 5.5 חודשים. ובנוסף אני לא מצליחה להביא את עצמי להשלמה עם העובדה שהוא לא רק ינק, אלא גם יבוקבק ועוד מתמ"ל, אפילו אם זה רק יום או יומיים בשבוע. ולזה אני אשמח לתמיכה מוראלית.. המון תודות וסליחה על אורך ההודעה.
|
תוכן ההודעה:
|
תגובות נוספות
|