פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
14/3/2002 12:37 יערה מאת:
שאלה לאלן, ולכל בעלות הנסיון, על שילוב הנקה ובקבוק
כותרת:
אני אמורה להתחיל לעבוד רחוק מתינוקי יום עד יומיים בשבוע. בינתיים אני עובדת קרוב אליו ויכולה לקפוץ להניקו כל פעם שיש צורך, אך זה אמור להשתנות, כאמור.
התכנית היא לתת לו בקבוק בימים שאני אינני זמינה. בנתיים יש מחסנים של חלב שלי, אך הם יגמרו בקרוב ואני לא מצליחה להכנס לשגרה של שאיבה אפקטיבית בגלל העומס בעבודה וגם אח"כ עם עוד ילדים בבית. כך שאני מניחה שעם סיום מחסני החלב הוא יעבור לאיזומיל, שכבר ניסינו והוא אהב.
החשש שלי הוא שהוא יחליט לוותר לגמרי על יניקה, לאור נסיון קודם שהיה בגיל 3.5 או 4 חודשים, שאז עשה שביתת יניקה של 3 ימים בעקבות האכלה מבקבוק. כעת הוא בן 5.5 חודשים.
ובנוסף אני לא מצליחה להביא את עצמי להשלמה עם העובדה שהוא לא רק ינק, אלא גם יבוקבק ועוד מתמ"ל, אפילו אם זה רק יום או יומיים בשבוע. ולזה אני אשמח לתמיכה מוראלית..
המון תודות וסליחה על אורך ההודעה.

תוכן ההודעה:


תגובות נוספות
14/3/2002  13:43 תמיכה מוראלית - אירית
14/3/2002  21:48 הייתי במצב הזה - גלית
15/3/2002  1:6 בקבוקים ושילוב - אלן שיין, יועצת הנקה מוסמכת
15/3/2002  1:8 במידה והוא מתנגד לשד כמו קודם, אז שכחתי להציע כלי אלטרנטיבי לבקבוק, שיכול להיות מזרק, כוס, בקבוק מיוחד עם כף בקצה. רצוי לקבל הדרכה לגבי שיטות אלה. (ל"ת) - אלן שיין, יועצת הנקה מוסמכת
15/3/2002  6:55 תודה לגלית ולאלן ולאירית - יערה


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש