פורום
השבוע
אינדקס
אופנה
יוגה
גברים וצירים
היום שאחרי
הצילו צירים
תזונה
מאמרים
חדשות
ראשי
14/3/2002 13:32
עינבל
מאת:
שאלה לטובה- אידוי מול בישול
כותרת:
סליחה על הבורות אבל עד היום לא הבנתי מה בדיוק ההבדל בין אידוי ובישול ?.האם אידוי מתבצע בסיר כפול ועם מכסה לעומת בישול שהוא על אש ישירה??
תוכן ההודעה:
תגובות נוספות
14/3/2002 14:0
הי ענבל. אידוי הוא בישול באדים, ללא מגע ישיר של מים.
-
שרון-ש
14/3/2002 15:6
תודה שרון, האם צריך לכסות את הסיר?
-
עינבל
14/3/2002 21:11
הי עינבל
-
אורלי
14/3/2002 21:20
ושכחתי לשאול את טובה לגבי חלמון ביצה
-
אורלי
14/3/2002 21:44
אידוי וביצה
-
טובה קראוזה - דיאטנית קלינית
14/3/2002 21:55
אוי טובה....בין השאלה שלי לתשובה שלך
-
אורלי
14/3/2002 21:59
אורלי הבשלנית המשקיענית:
-
טובה קראוזה - דיאטנית קלינית
14/3/2002 22:0
טובה, האם ניתן לבשל גם בכלי של tupperware
-
הדס
14/3/2002 22:10
טאפרוור
-
טובה קראוזה - דיאטנית קלינית
14/3/2002 22:27
טובה'לה
-
הדס
14/3/2002 22:29
אורלי, קיבלת את המייל ששלחתי לך?
-
הדס
14/3/2002 22:40
פירות
-
טובה קראוזה - דיאטנית קלינית
15/3/2002 0:26
ואם אני יודעת שבר לא אלרגית לביצה, אני יכולה לתת לה כבר עכשיו? (8 וחצי חודשים). תודה ל"ת
-
שרון-ש
15/3/2002 0:56
אורלי יקירתי, שלומנו טוב, אבל לא אני פתחתי את ההודעה הזו. וגם אינני כותבת את שמי עם י'. הנה עדכון על הישגיו של עידן לכבוד יומולדת 7 חודשים ויום הנישואין של הוריו, לפני יומיים:
-
ענבל ל
15/3/2002 5:6
לגבי אידוי- כלי מבמבוק
-
רוני
15/3/2002 8:33
ענבל (ל) יקרה, איזה יופי לקרוא את העדכון, ומזל טוב לכם ולו. לת
-
רויטל
15/3/2002 8:56
ענבל יקרה, יופי (ל"ת)
-
רותי קרני הורוביץ
15/3/2002 11:20
טובה'לה, לא ממש ברור לי עניין שתי הארוחות
-
אור2
15/3/2002 12:9
ענבל ל, איזה יופי של עדכון. מזל טוב
-
דיאנה
15/3/2002 16:25
ענבל היקרה! בטח שידענו שזה פרווה. והמהדרות מכינות לבעל קפה עם חלב-אם לאחר ארוחת שבת... לת
-
הדס
15/3/2002 17:50
טובה, לגבי מוצרי חלב
-
רוני
15/3/2002 18:56
ענבל, איך לא דיווחת על "תעלומת החלב הקדמי"??? - ל"ת
-
ריש
15/3/2002 19:45
תשובות וגם טיפ מפתיע לאמהות לילדים גדולים יותר:
-
טובה קראוזה - דיאטנית קלינית
15/3/2002 19:50
ולשרון ש - בכל זאת עדיף להמתין עד גיל שנה, כיוון שאלרגיה יכולה להופיע גם לאחר מספר חשיפות לאלרגן. לת
-
טובה קראוזה - דיאטנית קלינית
15/3/2002 20:22
טובה, תודה, אבל
-
אור2
15/3/2002 21:10
לאור,
-
טובה קראוזה - דיאטנית קלינית
16/3/2002 8:14
ענבל,רק עכשיו קראתי את העידכון-
-
דנה
16/3/2002 11:14
טובה, המון תודות, עזרת לי! ל"ת
-
אור2
17/3/2002 1:22
הי דנה,
-
ענבל ל
כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה ©
יצירת קשר
תקנון ותנאי שימוש