פורום
השבוע
אינדקס
אופנה
יוגה
גברים וצירים
היום שאחרי
הצילו צירים
תזונה
מאמרים
חדשות
ראשי
14/3/2002 15:3
יעל
מאת:
מתי ללכת לסיור בתי חולים
כותרת:
אני בתחילת חודש חמישי בהריון הראשון שלי והיתי רוצה לדעת מתי אתן חושבות שכדיא ללכת לסיור ?
אני בטוחה שאני גם רוצה דולה לכן אני מפחדת לפספס את ההזדמנות?
כמו תמיד אני סומכת אל מילותיכין המעודדות
תודה יעל
תוכן ההודעה:
תגובות נוספות
14/3/2002 15:27
אולי דולה כבר מעכשיו?
-
מיר
14/3/2002 16:39
אני הלכתי לסיור בחודש שני (הייתי היחידה שם בלי בטן ענקית...). רציתי להוריד את הלחץ של איפה אלד כבר בהתחלה. (ל"ת)
-
Efrat_L
14/3/2002 16:49
לעולם לא מוקדם מדי
-
רותי קרני הורוביץ
14/3/2002 21:33
אני ממליצה כמה שיותר מוקדם
-
אפרת
15/3/2002 0:13
אולי כדאי לחכות לסיור עד לקבלת השאלות המנחות מהנסי גואר
-
נירית
15/3/2002 18:22
תסמכי על עצמך
-
מירי
16/3/2002 4:53
הסוגריים מקוממים!
-
נרי הדולה
כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה ©
יצירת קשר
תקנון ותנאי שימוש