פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
14/3/2002 15:3 יעל מאת:
מתי ללכת לסיור בתי חולים
כותרת:
אני בתחילת חודש חמישי בהריון הראשון שלי והיתי רוצה לדעת מתי אתן חושבות שכדיא ללכת לסיור ?
אני בטוחה שאני גם רוצה דולה לכן אני מפחדת לפספס את ההזדמנות?

כמו תמיד אני סומכת אל מילותיכין המעודדות

תודה יעל

תוכן ההודעה:


תגובות נוספות
14/3/2002  15:27 אולי דולה כבר מעכשיו? - מיר
14/3/2002  16:39 אני הלכתי לסיור בחודש שני (הייתי היחידה שם בלי בטן ענקית...). רציתי להוריד את הלחץ של איפה אלד כבר בהתחלה. (ל"ת) - Efrat_L
14/3/2002  16:49 לעולם לא מוקדם מדי - רותי קרני הורוביץ
14/3/2002  21:33 אני ממליצה כמה שיותר מוקדם - אפרת
15/3/2002  0:13 אולי כדאי לחכות לסיור עד לקבלת השאלות המנחות מהנסי גואר - נירית
15/3/2002  18:22 תסמכי על עצמך - מירי
16/3/2002  4:53 הסוגריים מקוממים! - נרי הדולה


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש