בלוג פורומים השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 

חורף 2006 - שנינו יחד תחת שכמייה אחת. טופים מחממים לאמא ולתינוק במשותף

מאמאפונצ`ו היא שכמיית צמר מדליקה שמשותפת לאמא ולתינוק. חוסכת סוודרים נפרדים ומאפשרת לתינוק להשאר צמוד לגופה של אמו וליהנות מחום גופה גם בחורף. מאמג`אקט הוא מעיל שלוקח את הרעיון לכיוון היותר מחויט. שתי תוספות נרכסות הופכות אותו ממעיל קלאסי למעיל הריון ולמעיל משותף לאחר לידה ולהיפך. שני הפטנטים מגיעים משוויץ. יקר אבל מאסט.

 גרסת הדפסה   
 
מאת: רותי קרני הורוביץ

"כל הפואנטה במנשא, היא שהתינוק צמוד לגוף האם, נהנה מחומה ומהבטחון שביחד הגופני. כל זה הולך לאיבוד בחורף, כששני מעילים מפרידים ביניכם", אומרת טליה, אמא צעירה, שלא נפרדת מהתינוק ומהמנשא מאז ילדה את אסף לפני 7 חודשים.
ואכן, המחשבה על הלבשת תינוק קטן במעיל, הכנסתו למנשא, הוצאה מהמנשא אם נעשה חם או שלאמא נעשה חם, או לצורך החלפה, השכבה, הנקה וכו` אומרת לוגיסטיקה בלתי אפשרית כמעט.
גם אם מוותרים על מעיל לתינוק, והאמא מסתפקת במעיל גדול שעוטף את שניהם, גם אז, זה לא עובד טוב. ראשית, המעיל פתוח מלפנים ואינו מאפשר הגנה אמיתית לגבו של התינוק, ושנית, האמא נראית כמו דובי ובמקרה הפחות רע כמו כדור גדול של בגדים.
השוויצרים, שמתמחים בחורף, חשבו שהאתגר הזה דווקא מעניין והתוצאה - שני פתרונות אופנתיים מבריקים. האחד, מאמאפונצ`ו, הוא פונצ`ו - שכמיה שמשותפת לאמא ולתינוק, והשני מאמאג`אקט, מעיל חכם עם תוספות להריון ולתינוק במנשא. הפונצ`ו שיקי וקולי יותר. הג`אקט אלגנטי וקלאסי.
שניהם מחליפים את הטופים העליונים הנפרדים לתינוק: מעיל או סוודר, וידידותיים לסביבה, למשתמש, ולאקולוגיה.
מאמאפונצ`ו שסרוג מצמר טבעי ורך מגיע עם שני פתחי צוואר, לאמא ולתינוק, אך מגיע כשהפתח לתינוק עדיין סגור, כדי להתאים להריון.
מאמאג`אקט שעשוי צמר וקשמיר קל משקל, מתאים עוד לפני ההריון. מדובר במעיל בגזרה קלאסית, קרובה לגוף. התוספות, אחת להריון והשניה למנשא, נרכסות למעיל שכולל שני רוכסנים - מלפנים ועוד אחד נסתר בגב. התוספות הסרוגות נשלפות ומותקנות בקלות. התוספת להריון נפתחת על הבטן, וזו למנשא מכילה פתח גם עבור התינוק. אם משתמשים במנשא צד, אפשר לוותר על הפתח לתינוק, ולגלגל את התוספת עד גובה פניו של התינוק. נשמע מורכב אבל פשוט ואינטואיטיבי ביותר.
המחיר כראוי למוצר איכות שוויצרי, מ-800 ש"ח. יבוא בלעדי לישראל: רותי קרני הורוביץ 03-5222427 052-8374237

לאתר מאמאפונצ`ו
לאתר מאמאג`אקט

 
 

הרשמה לניוזלטר

קבלו עדכונים והטבות
כל ראשון לחודש למייל
דואר אלקטרוני
שם
 
לגיליונות קודמים
 


מאמאפונצ''''ו - לתינוק במנשא קדמי או על הגב

 


מאמג''''אקט עם התוספת להריון

 


ולאחר הלידה עם הפתח המיוחד לתינוק

 
לאינדקס לידה - הגדול במדינה
כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש