|
30/4/2003 21:13
|
לירון
|
מאת:
|
|
הפורום הזה שייך רק לבלונדיניות חטובות בעלות תואר אחד לפחות...
|
כותרת:
|
מה זאת אומרת? בטח שכן. פורום "אומנות הלידה" בא לענות על שאלות בנושא הריון, לידה ו...נו, גם קצת הרבה אחרי... מה אכפת לנו אם את אם חד הורית, גרושה נשואה באושר ועושר או לסבית. יש לנו אחת "כזאת" כאן, ואנחנו אוהבים אותה מ א ו ד...
ברוכה הבאה.
(אה, ולמען הסדר הטוב- יש את התקנון שלנו מצד שמאל- אנא קראי אותו, תביני מי נגד מי פה (יותר נכון, מי בעד מי) ותצטרפי אלינו בכיף)
לירון
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|