פורום
השבוע
אינדקס
אופנה
יוגה
גברים וצירים
היום שאחרי
הצילו צירים
תזונה
מאמרים
חדשות
ראשי
30/4/2003 21:17
ננה
מאת:
בדיוק הפוך! נראה לי דפוק.אל תאשימו אותי בהומופוביות אבל נראה לי מטורף שלסביות מגדלות ילדים!!! (ל"ת)
כותרת:
תוכן התגובה:
תגובות נוספות
30/4/2003 21:12
אני לא מבינה את הבעיה, למה לא? (ל"ת)
-
נתי
30/4/2003 21:13
הפורום הזה שייך רק לבלונדיניות חטובות בעלות תואר אחד לפחות...
-
לירון
30/4/2003 21:21
אוי זה גדול... הרמות שההודעות כאן יורדות אליהן... לא יאומן. פשוט מדהים.
-
ליאתיתי המתפרעת
30/4/2003 21:25
מודה, גם אני התגלגתי מצחוק (((-: (ל"ת)
-
נירה
30/4/2003 21:28
אני עדיין לא מבינה מה הבעיה (ל"ת)
-
נתי
30/4/2003 21:33
בי נשבעתי לא להיות נחמדה יותר... (ל"ת)
-
לירון
30/4/2003 21:33
OT על משהו חשוב קצת יותר... מבזק צרכנות קצר.
-
נירה
30/4/2003 21:38
אויש..קפצתי לגיחה לפני שאני נזרקת לישון..מה זה? מה,נירה וליאתיתי-זה באמת מצחיק? (ל"ת)
-
בלו
30/4/2003 21:42
ננה את רצינית? מה שכתבת זאת ההגדרה המילונית ל"הומופביות". וחוצמזה, זה באמת קצת מצחיק (ל"ת)
-
עפרה
30/4/2003 21:46
בלו, מה לעשות, קשה לי להתייחס לזה ברצינות. זה פשוט מגוחך.
-
נירה
30/4/2003 21:47
בלו יקרה
-
ליאתיתי
30/4/2003 21:50
בלו - זה מצחיק כמו ש"יש עם מי לדבר" זה מצחיק. כאילו, איך אפשר להתייחס ברצינות לתוכן כזה?! (ל"ת)
-
עפרה
30/4/2003 21:58
כן..אתן צודקות..ברור..העניין הוא שזה קצת הממם אותי ו..
-
בלו
30/4/2003 22:00
בלו, תשתדלי לא לקחת ללב
-
מרב
30/4/2003 22:04
חוץ מזה, פה איתנו קטעים ושיגועים לא?...
-
נירה
30/4/2003 22:14
ננה, אם את עוד פה, בואי כנסי רגע.
-
נירה
30/4/2003 22:19
תשתדלו לא לצלוב אותי מבלי להבין למה התכוונתי
-
ננה
30/4/2003 22:22
כעקרון לסבית יכולות להשתתף רק עם בסוף כל משפט הן כותבות (לס) כדי שנדע מי זה מי (ל"ת)
-
אלה
30/4/2003 22:23
כל כמה זמן צצה לה פה איזה ננה ,אשה לא מפותחת ,לא חכמה בימיוחד ובטח לא רגישה
-
מרינה של נועה
30/4/2003 22:26
אלה- קרעת אותי מצחוק! (כי עד עכשיו הייתי על סף דמעות) (ל"ת)
-
לירון
30/4/2003 22:44
ננה, אם את באמת רוצה לדעת ולהבין אולי כדאי
-
נירה
30/4/2003 22:47
אלוהים ישמור...בלו אני מקווה שאת בסדר
-
ארזית
30/4/2003 23:01
לבלו ולננה
-
מיכל פ
30/4/2003 23:18
בלו - עזבי...
-
כרמית_מ
30/4/2003 23:38
לננה הדואגת לשלום הילדים
-
אמא של סיוון
30/4/2003 23:44
ואני בתמימותי חשבתי שהכותרת הזו ל א ש ו ו ה ה ת י י ח ס ו ת !!!! אך, הרעל הזה. (ל"ת)
-
לילוש
30/4/2003 23:53
במחשבה נוספת על מה שכתבתי, רציתי להבהיר
-
מיכל פ
1/5/2003 00:03
תנו לי שתי אמהות אוהבות...
-
שרי
1/5/2003 07:47
קצת מוזר שבן אדם עם דעות כאלה משתמש במילה "הגיוני".
-
עירית ל
1/5/2003 08:00
אוי, ננה. מה שכתבת מצער כל כך. לכל אחד מותר, כמובן, לחשוב מה שהוא רוצה- אבל: הסירי דאגה מלבך.
-
דרורית אמיתי-דרור
1/5/2003 08:07
בלו - לא נראה לי שכל הענין שווה את ההתייחסות שלך
-
שחר ב
1/5/2003 08:07
שיט, אני לא בלונדינית וגם לא חטובה (בטח שלא עכשיו).... (ל"ת)
-
איימי
1/5/2003 08:50
טוב..זה היה ברור שמתחסדות יגיבו ככה..
-
ננה
1/5/2003 08:55
דווקא אני האתי ילד ואביא ב"ה עוד עם נקודת פתיחה בעייתית
-
זהר
1/5/2003 09:02
גם לי אין אבא (כי הוא מת במלחמה)...
-
עפרה
1/5/2003 09:05
יש לי חברה בת 23 שגדלה עם זוג אמהות- ווואלה- היא הרבה יותר אנושית ממך (ל"ת)
-
לירון
1/5/2003 09:08
ועוד דבר- החברה הזו שלי...היא קצת מוזרה....היא נשואה לגבר והיא בהריון....ממש אין לי מושג איך יצאה כזאת נורמלית... (ל"ת)
-
לירון
1/5/2003 09:12
דרושה - לסבית שתהיה חברה שלי. נורא נמאס לי להיות מתחסדת...
-
ליאתיתי
1/5/2003 09:36
תשובות לשאלותיה של ננה
-
מיכל פ
1/5/2003 09:38
ננה את ממש ............אוף!!!
-
ארזית
1/5/2003 09:41
לא, לא נראה לי דפוק כלל וכלל...דווקא אמא צרת מוחין כמוך, ננה, נראית לי דפוקה, מקווה שלא תעבירי את זה לילדייך, ואולי לא צריך לתת לך להשתתף בפורום?!?!
-
עינת מ
1/5/2003 09:49
אלהים ישמור! מה קורה פה?
-
איריס גוב
1/5/2003 10:05
אוי, נו, באמת.
-
תמי
1/5/2003 10:05
למרות שלא רציתי להתייחס, העלית לי ת'סעיף
-
לילוש
1/5/2003 10:10
אוף, כמה שגיאות מרוב עצבים. את בטח מספיק אינטליגנטית בשביל להבין למרות זאת.. (ל"ת)
-
לילוש
1/5/2003 10:14
יש גם משפחות עם שני אבות...
-
כרמית_מ
1/5/2003 10:17
כרמית, שכחת באידאל: כלב, חתול, חמוס ושני תוכים! (ל"ת)
-
לילוש
1/5/2003 10:17
ננה, אחותי לסבית
-
ג'קי
1/5/2003 10:56
אחרי שכבר כתבתי שאין טעם לדון עם אנשים לא רציונליים בכל זאת רציתי להוסיף
-
עירית ל
1/5/2003 11:03
לא מבינה למה אתן משוות תמיד למשפחה שיש בה התעללות
-
tul
1/5/2003 11:03
הממ..
-
בלו
1/5/2003 11:06
התכוונתי לא להתייחס, אבל נעלבתי אישית, בשם חברותי לפורום. "מתחסדות"? "יש לכן חברות כאלו"? את לא מתביישת?!
-
שרון-ש
1/5/2003 11:10
ot לכררמית, עניתי לך בדיון על ליהיא לפיד, ואשמח אם תגיבי (וגם ד"ר ליבוביץ' וענבל ל) (ל"ת)
-
עפרה
1/5/2003 11:12
הפוסל - במומו פוסל
-
ענת ב
1/5/2003 11:24
בנות, בנות, מה עם הומואים שמגדלים ילדים? איזה מזל שננה לא חשבה לכתוב גם עליהם!!! (ל"ת)
-
מורגין
1/5/2003 11:49
מצטערת לשוב הנה ובכל זאת להביא רוח אחרת. ..
-
נירה
1/5/2003 11:57
נירה...
-
עפרה
1/5/2003 12:06
איזו הקלה
-
תמי
1/5/2003 12:50
הסמיכות של הדיון הזה ליום השואה עושה לי רע
-
אסנת ש.
1/5/2003 14:05
אסנת, את ההודעה הקודמת שלי התחלתי במילים
-
ענת ב
1/5/2003 15:11
טוב- עד כאן- ברור שנסחפתם לגמרי-מה קורה לכם?
-
ננה
1/5/2003 15:40
ננה - את טוענת שאת לא אדם רע ושאת רוצה לשמוע את דעתינו אבל
-
מיכל ל
1/5/2003 16:50
ננה וכולנו
-
tul
1/5/2003 17:17
לי חשוב להוסיף פה שוב בפה מלא ובקול רם- הערכה עד אין קץ לכל מי שבחר לחיות לפי אמונותיו וצרכיו ולאעמוד באומץ מול חושך ובערות
-
נירה
1/5/2003 18:05
אוי ויי, מה שקורה פה.....
-
ענבר
1/5/2003 22:50
אח, איזה דיון
-
סאלוש
3/5/2003 13:40
ממליצה לכולכן לקרוא את הספר של מקדה (שכחתי את שם המשפחה)שכתבה את הספר "למה פופיק?" היא כתבה עכשיו ספר "לגדול עם שני אבות",אפשר למצוא אותה בשוק האיכרים בירושלים
-
איריס אשוח
4/5/2003 00:07
מקדה בן-נאה (ל"ת)
-
ענבר
4/5/2003 22:25
בלו יקרה, קצת באיחור אבל חייבת להביע את תמיכתי ולציין שיש רבים אחרים ואני בניהם שחושבים שדרך חייך לגיטימית לחלוטין. כל הכבוד לך על היכולת לקבל גם את ביקורות הפחות ליברליות ולא לקחת ללב. בהצלחה (ל"ת)
-
ג'וי
19/5/2003 21:05
ואווווו!!! איזה דיון לא יאומן!!! אמנם באיחור רב (איך פיספסתי אני לא יודעת) אבל גם אני רוצה להביע את תמיכתי החמה בזוגות ובודדים מכל המינים והסוגים והצבעים שרוצים להביא ילדים לעולם מתוך אהבה !!
-
חיה של שירי
כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה ©
יצירת קשר
תקנון ותנאי שימוש