|
30/4/2003 22:04
|
נירה
|
מאת:
|
|
חוץ מזה, פה איתנו קטעים ושיגועים לא?...
|
כותרת:
|
ואני עצמי מודה שלחלחת את עיניי כשסיפרת על תגובתך. אח בלו בלו.. לו העולם היה קצת פחות צר מוחין... אבל בשביל זה אנחנו בוחרים את החברים שלנו. כדי להקיף את עצמנו במה שטוב לנו.
לילה טוב יקירתי.
מנירה לנירה (-:
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|