|
30/4/2003 22:14
|
נירה
|
מאת:
|
|
ננה, אם את עוד פה, בואי כנסי רגע.
|
כותרת:
|
אני מודה שהתגובות הראשונות שלי היו מהבטן. אבל במחשבה שלישית ורביעית, אחרי שסיימתי להגן על מה שראיתי לנכון להגן עליו, חשבתי שפספסתי משהו. אני עדיין חושבת שצורת המחשבה שלך קשה ומוטעית לחלוטין. אבל במקום לזרוק אותך הרחק מפה ובכך רק לחזק את האנטי שלך, אני מזמינה אותך להכנס לעולמינו העשיר, מצחיק, מעניין, עצוב, ורב גוני כל כך. אולי העובדה שכולנו פה עבורך חסרות פנים תעזור לך לצאת קצת מה"כותרות" ופשוט לראות את הדברים החשובים באמת.
נירה
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|