|
1/5/2003 09:49
|
איריס גוב
|
מאת:
|
|
אלהים ישמור! מה קורה פה?
|
כותרת:
|
ואני לתומי חשבתי שזהו פורום להורים והורים שבדרך, שחרט על דיגלו את נושא זכויות היולדת והיילוד. נראה לי שהמטרה צריכה היתה להיות זכויות האדם לפני הכל.
למה שלא נפתח כאן מגילה של הקריטריונים להורות, וכל מי שלא יעמוד בה, תשלל זכותו להעמיד צאצאים? אולי נכניס סעיף האומר שמי שחושבת שהפלות הן לגיטימיות תשלל זכותה? אולי נכניס סעיף האומר שמי שבוחרת באפידורל/ קיסרי מנועה? אולי נכניס סעיף האומר שמי שיולדת בבית ללא רופא מנועה? אולי נכניס סעיף האומר שמי שנולד לה ילד פגוע מנועה מללדת ילדים נוספים? אולי מי שחוזרת לעבודה מנועה? אולי מי שדוגלת בחינוך ביתי מנועה? אולי אטאיסטים מנועים? אולי דתיים מנועים?
להמשיך?
אולי כל מי שנכנסת להריון כי היא (!!!!) רוצה ילד ממניעים אגואיסטים לחלוטין מנועה?
משום מה, נראה לי שכל אחת ואחד מאיתנו יפול על כמה סעיפים.
אישית, למשל, לא משאירה את הילדים שלי אצל חברים, כשרק האב נמצא בבית. (אחת הפוביות מיני רבות שלי. אבל, אני מתחסדת ומן הסתם לא ראויה להיום אם בכלל). לעניות דעתי (המתחסדת בעליל) רצוי לא לשפוט.
איריס
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|