|
1/5/2003 16:50
|
tul
|
מאת:
|
|
ננה וכולנו
|
כותרת:
|
אני מסכימה איתך ננה, גם אני לא מבינה למה להשתלח. אחרי הכל אנחנו פוגשות כאן מישהי שחושבת אחרת, אולי מפחיד אותה, אולי מגעיל אותה, אתן צולבות אותה על שונותה... ננה, נדמה לי שאנחנו לא מבינות מה בעינייך פסול-האם את חושבת שלזוגות לסביות יצאו ילדים עם נטיות הומוסקסואליות? ואם כן למה זה רע בעיניייך? האם את חושבת שתינוק נולד עם ציפייה מולדת להיות מטופל בידי גבר ואשה? אני חושבת שתינוק נולד עם ציפייה להיות אהוב ומוגן ושבע. אני בטוחה שילד כזה תהיה בעיה כשיגלה שלחברה סביבו יש ציפייה שונה- שיהיה לו אבא ואמא ולא בעיה מול שתי אימהותיו. את יודעת, היו שנים שדיברתי על להביא ילד לבד, לאחר שנואשתי מלמצוא גבר שאוכל לחיות איתו. אמא שלי, שהיא אגב אשה מאוד חכמה אבל מאוד נוקשה, מאוד התקוממה ואמרה שילדים של אימהות חד הוריות יוצאים דפוקים ושעדיף לא להביא ילדים בכלל. לימים אחי התחתן ונולדה לו בת. היחסים בינו ובין אישתו בעייתיים ויותר מכך היחסים בינם לבין הילדה ומאוד בולט ההשפעה עליה (או במילים אחרות אפשר לראות ילדה "דפוקה" בהתהוותה). (ולא, לא מדובר על אלימות או משהו קיצוני כזה). גם אמא שלי רואה ומכירה בכך אבל לא יעלה על דעתה לומר להם שלא כדאי להביא עוד ילדים כי הם יצאו דפוקים... כולנו כאלה. כולנו מקובעים בדפוסי מחשבה, באופן אישי אני מקפידה לא להאמין לעצמי אף פעם באופן אוטומטי אלא להפוך בדברים ולגלות מה מהצדדים האחרים, מה מאחורי הדעות, מה המניעים הלא נעימים. יתכן שאת התשובה תמצאי בך ולא במילותיה של בלו.
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|