אז עכשיו זה החלק הרע. אני חושבת שאת מאמינה שהחלק הטוב שהיה עוד יחזור. כרגע אתם בעיצומו של משבר משפחתי, ואולי הוא כל כך בוטח בך שתהיי שם לצידו שזה נראה לו מובן מאליו, ואולי אין לו אנרגיות להראות לך כרגע עד כמה את חשובה לו, כי הוא עסוק בלנשום, בלשרוד, בלהחזיק הכל על כתפיו. אז כמו שכתבו רוזי ושרי כל כך יפה- תמשיכי להיות שם ולתמוך בו, ותנסי להשיג גם עזרה לעצמך, ותאמרי לעצמך מדי יום שיום יבוא והמשבר יחלוף, ואתם תצאו ממנו מחוזקים. תחזיקי מעמד. מיכל.
|
תוכן התגובה:
|