פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
1/5/2003 00:05 מיכל פ מאת:
איך אומרים האמריקאים בחתונה? לטוב ולרע... כותרת:
אז עכשיו זה החלק הרע. אני חושבת שאת מאמינה שהחלק הטוב שהיה עוד יחזור. כרגע אתם בעיצומו של משבר משפחתי, ואולי הוא כל כך בוטח בך שתהיי שם לצידו שזה נראה לו מובן מאליו, ואולי אין לו אנרגיות להראות לך כרגע עד כמה את חשובה לו, כי הוא עסוק בלנשום, בלשרוד, בלהחזיק הכל על כתפיו. אז כמו שכתבו רוזי ושרי כל כך יפה- תמשיכי להיות שם ולתמוך בו, ותנסי להשיג גם עזרה לעצמך, ותאמרי לעצמך מדי יום שיום יבוא והמשבר יחלוף, ואתם תצאו ממנו מחוזקים. תחזיקי מעמד.
מיכל.

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
30/4/2003  23:34 אישית.. - רוזי
30/4/2003  23:47 מסכימה עם רוזי אבל בנוסף... - שרי
1/5/2003  00:14 יכולה רק לספר לך על מצב דומה אצלי - דנדוש
1/5/2003  00:15 יקרה - tul
1/5/2003  17:17 זמן לעצמכם והרבה סבלנות (ארוך...) - אומתם
1/5/2003  21:18 תלכי לעשות את הפורום של לנדמרק - ורד'ש
2/5/2003  22:12 יקרות, אין לי מילים - אישית לוחצת


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש