פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
1/5/2003 21:18 ורד'ש מאת:
תלכי לעשות את הפורום של לנדמרק כותרת:
אני ממליצה בחום. אני אמנם לא נמצאת במקום שלך, אבל אני מאוד מציעה לך, אם את מחוייבת להציל את הנישואים האלה ואת החברות שהיתה לכם יש פתרון. הפורום של לנדמרק הוא קורס שאני עשיתי לפני שנתיים וחצי ואני נמצאת במסגרת הזו מאז ועד סוף חיי. שם אולי תוכלי לקבל כלים למצב בו אתם נמצאים וכמו כן לראות דרך חדשה להחיות את החיים שלכם. אין לך מה להפסיד אבל בעיקר להרוויח. אם את רוצה עוד פרטים או לשוחח איתי שילחי אלי מייל ואתן את מס' הטל' שלי. בכל מקרה ולא משנה מה תחליטי אני מאחלת לכם רק טוב. אושר וחיים מבורכים. ורד

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
30/4/2003  23:34 אישית.. - רוזי
30/4/2003  23:47 מסכימה עם רוזי אבל בנוסף... - שרי
1/5/2003  00:05 איך אומרים האמריקאים בחתונה? לטוב ולרע... - מיכל פ
1/5/2003  00:14 יכולה רק לספר לך על מצב דומה אצלי - דנדוש
1/5/2003  00:15 יקרה - tul
1/5/2003  17:17 זמן לעצמכם והרבה סבלנות (ארוך...) - אומתם
2/5/2003  22:12 יקרות, אין לי מילים - אישית לוחצת


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש