אני ממליצה בחום. אני אמנם לא נמצאת במקום שלך, אבל אני מאוד מציעה לך, אם את מחוייבת להציל את הנישואים האלה ואת החברות שהיתה לכם יש פתרון. הפורום של לנדמרק הוא קורס שאני עשיתי לפני שנתיים וחצי ואני נמצאת במסגרת הזו מאז ועד סוף חיי. שם אולי תוכלי לקבל כלים למצב בו אתם נמצאים וכמו כן לראות דרך חדשה להחיות את החיים שלכם. אין לך מה להפסיד אבל בעיקר להרוויח. אם את רוצה עוד פרטים או לשוחח איתי שילחי אלי מייל ואתן את מס' הטל' שלי. בכל מקרה ולא משנה מה תחליטי אני מאחלת לכם רק טוב. אושר וחיים מבורכים. ורד
|
תוכן התגובה:
|