מצטערת, פשוט קראתי שוב את הודעתך ואני רוצה לחדד משהו:
מערכי שיעורים לגן של ילדים בגיל חצי שנה עד שנה ורבע??? מה זה משנה? למי זה טוב? הבן שלך צריך שיחבקו אותו, ישחקו איתו, יצחיקו אותו, יקחו אותו על הידיים בכל רגע של מצוקה הכי קטנה. הוא קטנצ'יק. לא משנה לו אם הגן מסודר ואם הצעצועים יפים. בלגן עם צעצועים ישנים אבל עם יחס אישי צמוד ישמח אותו יותר.
ואם הוא בוכה כ ל ה י ו ם כבר שבוע וחצי - את חייבת לשקול אמצעים אחרים. או להיות איתו שם הרבה יותר (או מישהו אחר מוכר לו, אבא, סבתא) עד שיתרגל בהדרגה. להשאיר אותו כל פעם לקצת זמן ולהאריך בהדרגה.
בעיני את צריכה למצוא לו מסגרת חלופית.
צורית
|
תוכן התגובה:
|