פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
11/9/2003 09:42 צורית מאת:
ועוד משהו חשוב כותרת:
מצטערת, פשוט קראתי שוב את הודעתך ואני רוצה לחדד משהו:

מערכי שיעורים לגן של ילדים בגיל חצי שנה עד שנה ורבע???
מה זה משנה? למי זה טוב? הבן שלך צריך שיחבקו אותו, ישחקו איתו, יצחיקו אותו, יקחו אותו על הידיים בכל רגע של מצוקה הכי קטנה. הוא קטנצ'יק. לא משנה לו אם הגן מסודר ואם הצעצועים יפים. בלגן עם צעצועים ישנים אבל עם יחס אישי צמוד ישמח אותו יותר.

ואם הוא בוכה כ ל ה י ו ם כבר שבוע וחצי - את חייבת לשקול אמצעים אחרים. או להיות איתו שם הרבה יותר (או מישהו אחר מוכר לו, אבא, סבתא) עד שיתרגל בהדרגה. להשאיר אותו כל פעם לקצת זמן ולהאריך בהדרגה.

בעיני את צריכה למצוא לו מסגרת חלופית.

צורית

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
10/9/2003  19:13 שלום דינה, - דרורית אמיתי-דרור
10/9/2003  23:19 אז עוד שאלה לדרורית וכשאורית תחזור אשמח שהיא תענה גם - עוד אחת
10/9/2003  23:20 אז עוד שאלה לדרורית וכשאורית תחזור אשמח שהיא תענה גם - עוד אחת
11/9/2003  09:32 לא דרורית או אורית, אבל - צורית
11/9/2003  09:33 התשובה היא ל"עוד אחת", כמובן (ל"ת) - צורית
11/9/2003  10:13 דרורית - תודה רבה (ל"ת) - דינה של אוריה
11/9/2003  10:21 מסכימה עם שתי התשובות של צורית, ורוצה להדגיש - דרורית אמיתי-דרור
11/9/2003  10:43 עוד שאלה על הסתגלות לגנון - אמא של קטנטונת


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש