פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
27/10/2003 17:53 annat מאת:
לענין הציצי: חולקת על ליאורקה כותרת:
(אני לא סתם נודניקית, הנושא פשוט מאוד קרוב לליבי. טוב, אולי אני גם סתם נודניקית (:)
דווקא יש הגורסים שציצי כן יכול לעזור (גילה רונאל בספרה טבעי ללדת, למשל, וגם ההומאופת שלי, שאומר שכל דבר שמקדם את התפתחות המערכת - וזה רק חלב - מקדם את סיום תקופת הגזים). אצלנו - איך לפעמים, אבל זה לבטח מרגיע אותו במיידי, אז זה נגיד כמו הגרייפווטר רק בלי הריח...

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
27/10/2003  14:54 תמר יקרה - annat
27/10/2003  15:26 לנו עזר "גרפווטר". (ל"ת) - טליה
27/10/2003  15:42 לנו עזר בייביזים ןלהרים את הרגליים כמה שיותר כלפי הבטן - אחת
27/10/2003  16:23 בנוסף לכל מה שנאמר... - מאיה של איתי
27/10/2003  17:06 אה, נכון! - annat
27/10/2003  17:39 לנו לא ממש עזר כלום - ליאורקה
27/10/2003  18:10 annat - נכון. גם אצלנו עבד יותר טוב מהכל..באופן כללי אליענה חיה בחודשים הראשונים במנשא עם הפסקות לאמבטיה הנקה והחלפת טיטול.. (ל"ת) - בלו
27/10/2003  18:54 הבנתן אותי לא נכון לגבי הציצי (: - ליאורקה
27/10/2003  19:15 דווקא אצלנו מוצץ (שבד"כ מתקבל באהדה) לא שרד שניה בפה הצורח, אבל ציצי - אדרבא ואדרבא (: (ל"ת) - annat
27/10/2003  20:57 לתמר-אולי אני אשמע לך קיצונית אבל - lilach
27/10/2003  21:02 לי זה נשמע כמו הסיוט שאני עברתי ושזה כן היה / עדיין אבל פחות - גזים - תמרה
27/10/2003  22:03 עוד תנוחה שאולי תעזור - תותי
28/10/2003  18:14 לנו עזר האסידופולוס של סולגאר - גלית


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש