פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
16/11/2003 01:05 זקוקה לעצה מאת:
סליחה לאבא ... כותרת:
הבן שלי בן 4 סובל כרגע מכאבי גרון. זו הפעם הראשונה שלו ואין לי שום כלום בבית.

האם ישנה "תרופת סבתא" שתוכל להקל עליו את שנת הלילה לפחות עד מחר בבוקר שאקח אותו לרופא ?

אשמח לקבל תשובות מהמשתתפים שלא ישנים ....

תודה

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
16/11/2003  00:58 אבא- ציין גיל המלאכית (ל"ת) - גין
16/11/2003  01:09 אולי יעזור לבן 4?? - גין
16/11/2003  01:46 לגין - אבא
16/11/2003  05:31 תבדוק על הלשון... - אהההם
16/11/2003  07:09 גם אצלנו כך מספר ימים ולאחר מכן - שלשולים ושיעולים - מיכל של איל
16/11/2003  09:15 מיכל! - עתליה
16/11/2003  09:24 מיכל, מצאתי עוד - עתליה


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש