|
16/11/2003 01:05
|
זקוקה לעצה
|
מאת:
|
|
סליחה לאבא ...
|
כותרת:
|
הבן שלי בן 4 סובל כרגע מכאבי גרון. זו הפעם הראשונה שלו ואין לי שום כלום בבית.
האם ישנה "תרופת סבתא" שתוכל להקל עליו את שנת הלילה לפחות עד מחר בבוקר שאקח אותו לרופא ?
אשמח לקבל תשובות מהמשתתפים שלא ישנים ....
תודה
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|