אני היום בבית עם איל, שכבר מיום חמישי עם שלשול מלווה בכאבי בטן + שעולים. הרופא אמר שזה וירלי ויחלוף תוך מס' ימים. החום אגב מהסוג הנמוך והמעצבן. יכול להיות שגם בתך מפתחת משהו כזה??? ממליצה למדוד חום. ונדחפת עם שאלה: האם בזמן שלשול כדאי לתת פואמולה צמחית? אני כעת נותנת מטרנה מדוללת במים עם דיסת אורז. כבר עברנו בשבוע שעבר מרמדעה לסימילק ושוב למטרנה כך שלא מתלהבת לעבור לצמחי, אך אם ידוע שזה עוזר, אשמח לשמוע. שנהיה בריאים!
|
תוכן התגובה:
|