פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
16/11/2003 09:15 עתליה מאת:
מיכל! כותרת:
לא בטוחה שהבנתי את שאלתך אבל אם את שואלת אם כשיש שילשול כדאי לעבור לסויה, לדעתי התשובה שלילית. ממה שהבנתי מהמומחים כאן סויה מומלצת אך ורק כשיש רגישות לחלב ואחרי יעוץ עם רופא. לסויה גם השפעות שליליות על תינוקות ורק כשאין שום ברירה. הנה לינק למשהו שדר' ליבוביץ כתבה לא מזמן, שימי לב למה שהיא אומרת בסוף
http://www.leida.co.il/reply.asp?rep=167554

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
16/11/2003  00:58 אבא- ציין גיל המלאכית (ל"ת) - גין
16/11/2003  01:05 סליחה לאבא ... - זקוקה לעצה
16/11/2003  01:09 אולי יעזור לבן 4?? - גין
16/11/2003  01:46 לגין - אבא
16/11/2003  05:31 תבדוק על הלשון... - אהההם
16/11/2003  07:09 גם אצלנו כך מספר ימים ולאחר מכן - שלשולים ושיעולים - מיכל של איל
16/11/2003  09:24 מיכל, מצאתי עוד - עתליה


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש