לא בטוחה שהבנתי את שאלתך אבל אם את שואלת אם כשיש שילשול כדאי לעבור לסויה, לדעתי התשובה שלילית. ממה שהבנתי מהמומחים כאן סויה מומלצת אך ורק כשיש רגישות לחלב ואחרי יעוץ עם רופא. לסויה גם השפעות שליליות על תינוקות ורק כשאין שום ברירה. הנה לינק למשהו שדר' ליבוביץ כתבה לא מזמן, שימי לב למה שהיא אומרת בסוף http://www.leida.co.il/reply.asp?rep=167554
|
תוכן התגובה:
|