פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
9/4/2003 14:28 איריס גוב מאת:
דעתי האישית בהחלט כותרת:
לא כ'ותיקה' ולא כ'חדשה' אלא כאיריס.
היות ואני סובלת מסקלרוזה מתקדמת, ולכן גם לא זוכרת תקופות קדומות, בקושי יכולה לזכור מה אמרתי לפני שני דפים, לא כל שכן לפני שלשה חדשים מה למי ועל מה, אני לא מתרפקת על העבר ולא שוקעת בזכרונות נוסטלגיים.

נכון, שעם הזמן נוצרים גם קשרים אישיים. כמה מהבנות כאן הפכו לחברותי הקרובות בלב ובנפש (למרות שלא הכרתי כאן אף אחת כשנכנסתי לפורום לראשונה), וכך קרה גם לאחרות. אני לא רואה כל פסול בהערות אישיות. הן טבעיות בין אנשים שמכירים ואוהבים, הן הופכות את הבית למקום אנושי וחם.
יש בנות שחפצות בקשר מעבר לוירטואלי, יש כאלו שלא, יש כאלו שאוהבות חיבוקים ופוצי מוצי, ויש כאלו שלא, וכבודה של כל אחת במקומו מונח. וזה בדיוק העיניין. לא קל לי עם גסות רוח. לא קשור כלל לותיקות או לחדשות. כן קשור לדרך ארץ ונימוס ו"ואהבת את רעך כמוך". כשאנשים מתחילים לקלל ולהתלהם ולהתנהג באלימות, אני מרגישה מאוימת, ונרתעת.



תוכן התגובה:


תגובות נוספות
8/4/2003  18:25 ברחה לי ההודעה. זה בהמשך לדיון שהתחיל כאן לפני כמה עמודים על הכיוון שהפורום תופס. ותיקות - הבקשה היא מכן. תודה. (ל"ת) - רק הפעם
8/4/2003  20:50 את רוצה לדעת את האמת?(אם יש כזה דבר בכלל) - פעם...בשנת 2001 ...
8/4/2003  21:57 וואו, ואני לרגע חשבתי שהכוונה למצב הכלכלי, הפוליטי, החברתי וכו' (ל"ת) - כבד לי
8/4/2003  22:29 אני אמנם לא ותיקה, וגם לא ממש עונה על השאלה שלך, אבל האתר הזה הציל אותי ועזר לי ויש לי רק מילים טובות וחמות. - שמש
8/4/2003  22:40 פשוט תזרמו.. - רונה
9/4/2003  08:31 התקופה הראשונה - שחר ב
9/4/2003  10:47 פשוט הויתיקות כבר שכחו איך אכלו כאן את אור 2 ,בת חן,מרגלית,נרי - אלה
9/4/2003  11:00 אני חושבת שהבעיה העיקרית היא... - נירה
9/4/2003  11:21 אותו נושא שתי זויות - שמש מול אלה - שימו לב
9/4/2003  11:26 ועוד מחשבה ברוח חג החירות - שימו לב
9/4/2003  11:52 התמלאתי נוסטלגיה... - סאלוש
9/4/2003  13:18 עוד נקודת מבט של 'חדשה' - נועה
9/4/2003  15:10 כנראה לא הובנתי כראוי - אלה


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש