פורום
השבוע
אינדקס
אופנה
יוגה
גברים וצירים
היום שאחרי
הצילו צירים
תזונה
מאמרים
חדשות
ראשי
21/4/2003 10:29
אמא של אדם
מאת:
מאיה זה בסדר הדפים עפים כמו מטורפים
כותרת:
ניסיתי לשלוח גם אמייל אבל התיבה שלך מלאה כנראה.
תשלחי לי למייל אם את יכולה אם לא אבדוק כאן.
תודה
תוכן התגובה:
תגובות נוספות
20/4/2003 14:28
מניסיוני
-
הילית של שירה
20/4/2003 15:49
השבוע מצאתי פתרון.
-
אמא של איתי
20/4/2003 17:59
לשואבות המנוסות - איך הצלחתן "ללמד" למצוץ מהבקבוק? אלה שלי פשוט לא יודעת מה לעשות עם הבקבוק, היא משחקת קצת וזהו (ל"ת)
-
גליה
20/4/2003 18:16
מאיה, תתחדשי ותתקשרי שוב, אנסה לעזור עם השאיבות (ל"ת)
-
ענת ב
21/4/2003 09:08
OT מאיה בנושא אחר - פעם שאלתי אותך ולא ענית לי
-
אמא של אדם
21/4/2003 09:55
תודה רבה על התשובות ולאמא של אדם אשלח לך את הכתובת ומספר הטלפון הערב - וסליחה שלא ראיתי את הבקשה שלך קודם (ל"ת)
-
מאיה של איתי
21/4/2003 22:32
לאמא של אדם - נאות שושנים
-
מאיה של איתי
23/4/2003 20:50
מאיה, ראיתי, תודה. (ל"ת)
-
אמא של אדם
כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה ©
יצירת קשר
תקנון ותנאי שימוש