פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
21/4/2003 10:29 אמא של אדם מאת:
מאיה זה בסדר הדפים עפים כמו מטורפים כותרת:
ניסיתי לשלוח גם אמייל אבל התיבה שלך מלאה כנראה.
תשלחי לי למייל אם את יכולה אם לא אבדוק כאן.
תודה

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
20/4/2003  14:28 מניסיוני - הילית של שירה
20/4/2003  15:49 השבוע מצאתי פתרון. - אמא של איתי
20/4/2003  17:59 לשואבות המנוסות - איך הצלחתן "ללמד" למצוץ מהבקבוק? אלה שלי פשוט לא יודעת מה לעשות עם הבקבוק, היא משחקת קצת וזהו (ל"ת) - גליה
20/4/2003  18:16 מאיה, תתחדשי ותתקשרי שוב, אנסה לעזור עם השאיבות (ל"ת) - ענת ב
21/4/2003  09:08 OT מאיה בנושא אחר - פעם שאלתי אותך ולא ענית לי - אמא של אדם
21/4/2003  09:55 תודה רבה על התשובות ולאמא של אדם אשלח לך את הכתובת ומספר הטלפון הערב - וסליחה שלא ראיתי את הבקשה שלך קודם (ל"ת) - מאיה של איתי
21/4/2003  22:32 לאמא של אדם - נאות שושנים - מאיה של איתי
23/4/2003  20:50 מאיה, ראיתי, תודה. (ל"ת) - אמא של אדם


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש