פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
26/4/2003 09:02 דיאנה מאת:
תודה לכם - נראה לי שעבר טוב כותרת:
היא ישבה לידי, העלתי את המצגת על המחשב שתהיה ברקע ושוחחנו. הסברתי את מה שנראה לי חשוב לקראת הלידה והימים הראשונים של ההנקה, בתקווה שהיא תקבל את המידע על ההמשך לאחר הלידה. הצעתי כמובן גם להגיע לאחר הלידה - בית החולים בו היא מתכוונת ללדת נמצא במרחק נסיעה קצרצרה ממני. אני מקווה שהיא תקרא לי.
כמובן שחלק מהדברים קצת שונים כאן. למשל, הגעתי לחלק שבו הסברתי למה כל כך חשוב להיות עם התינוק בזמן האישפוז בבית החולים, וכשסיימתי להסביר היא אמרה לי שבבית החולים כאן אין בכלל תינוקיה, כל התינוקות נמצאים בחדר (הפרטי כמובן) כל הזמן עם האמא... יש אפשרות לבקש מהאחיות לקחת את התינוק לזמן מוגבל, כדי לנוח או להתקלח, ואחר כך מקבלים את התינוק בחזרה. בנוסף יש יועצת הנקה בבית החולים שמסייעת לאמהות.
לא שהכל מושלם כאן בנושא הלידה - הרופא הוא זה שמיילד בדרך כלל, ובהתאם שעורי ההתערבויות פה גבוהים מאד.
הקטע המשעשע היה דווקא אחר כך. השתמשתי בבובות של שון כדי להדגים את תנוחות ההנקה, ולאחר מכן השארתי אותן על שולחן העבודה של בעלי שנמצא ליד שלי. כשבר הגיע הביתה, הוא הסתכל על הבובות על השולחן של אבא שלו, ושאל אותי, קצת מבולבל: "מה זה? של אבא?!"

ושכחתי קודם: תודה לטובה ולעדי על הבאת הקטע. ולאסנת על הציטוט היפה. (בזכותכן אני מסתדרת בלי העיתונים של שבת...)

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
25/4/2003  20:45 הי טובה, פתאום עברה לי מחשבה... - נירה
25/4/2003  20:58 נכון, גם לי נדמה שיש "תחרות" למי מציקים יותר, למניקות או ללא מניקות - טנגה
25/4/2003  21:09 נדחפת עם משהו אחר... - אסנת ש.
25/4/2003  21:09 OT על כאבים והנקה - נירה
25/4/2003  22:15 והנה הלינק לטור של ליהיא לפיד - עדי אמא של יובל
25/4/2003  22:15 טובה. תודה על ההפניה. (ל"ת) - עדי אמא של יובל
25/4/2003  22:24 כבר בספר שלה צרם לי הקטע (ומי שמתכוון לקרוא, שלא יכנס להודעה משום שהקטע הוא לקראת הסוף) - דיאנה
25/4/2003  22:34 בהצלחה דיאנה, חזרי לספר איך היה (ל"ת) - נירה
25/4/2003  23:09 אם כך דיאנה, עפ"י להיאי אני עירומה מיום היוולדי.....(: - אסתית
25/4/2003  23:27 אני דווקא חותמת על כל מילה שלה - כלבובה
25/4/2003  23:52 דיאנה יקרה, בהצלחה! (ל"ת) - אסנת ש.
26/4/2003  02:02 האמהות הרעות - angel
26/4/2003  02:21 דיאנה, כל הכבוד - ספרי נא איך עברה הפגישה...ולנושא הדיון, - ענבל ל
26/4/2003  07:51 דיאנה יקרה, בהצלחה ועדכני! (וחוץ מזה הבוז לליהיא לפיד) (ל"ת) - ענבר
26/4/2003  08:43 דיאנה יקרה בהצלחה !!! אוסי אהובה תודה !!! וליהיא לפיד... טוב, נו, - זהר
26/4/2003  08:56 דיאנה- נו, איך היה? ולגבי ליהיא... - לירון
26/4/2003  09:45 האמת שכבר די התעייפתי מהויכוח הזה - ד"ר ליבוביץ
26/4/2003  10:02 זה מה שאני כתבתי לגב' לפיד במייל שאני מקווה שהגיע אליה - זהר
26/4/2003  10:58 זהר יקרה, חזקי ואמצי הוצאת לי את המילים מהפה - ורד2
26/4/2003  11:33 וזה מה שאני חושבת על העניין... - נירה
26/4/2003  12:24 אם הנקה לא היתה נחוצה(ואפילו חובה) אלוהים לא היה נותן לנו ציצים - איריס אשוח
26/4/2003  14:43 אני באמת לא מבינה מה כ"כ נורא במה שהגב' לפיד כתבה - טנגה
26/4/2003  17:48 לפי דעתי- - מירב 28
26/4/2003  17:56 הבהרה לטנגה - אלה
26/4/2003  19:44 האמת שגם אני כבר די התעייפתי וכו', וע שלא קראתי את ד"ר לייבוביץ חשבתי לדלג ולא להגיב - אנט
26/4/2003  21:17 אנט, אהבתי את הגישה שלך, - ענבל ל
26/4/2003  21:38 הי אנט, אני עם ענבל, בדיוק לזה התכוונתי - נירה
26/4/2003  21:49 לענבל - מישהי
26/4/2003  23:01 הי מישהי, - ענבל ל
27/4/2003  08:04 עוד לינק רלוונטי - דיאנה
27/4/2003  09:14 רוצה להצטרף למה שאנט כתבה - מרב של ערן
27/4/2003  09:46 גבול דק קיים בין אי כניסה לורידים ובין אדישות - Adi
27/4/2003  11:10 מרב-אין דומה עישון להנקה! - גילי אבישי
27/4/2003  12:06 דיאנה, כל הכבוד! (ל"ת) - ענת ב
27/4/2003  12:45 גילי - בעיני הם בדיוק דומים - מרב של ערן
27/4/2003  15:22 עדי, לא ממש הבנתי את הקשר לפוליטיקה שהיא עניין כללי ויש בו מן האחריות הקולקטיבית, לעניינים האישיים אליהם התייחסתי. (ל"ת) - אנט
27/4/2003  16:17 מרב-אם מישהו בסופר פארם היה פונה אלי כך הוא היה מצטער על הרגע (ל"ת) - גילי אבישי
27/4/2003  16:48 סליחה אנט כניראה לא הבנתי אותך טוב. בכל אופן כידוע אישי הוא תמיד פוליטי. וד"ר ליבוביץ מאד נהנת לקרוא אותך - Adi


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש