"מה, את לא דולה ?..." :) ובכן, כבר זמן מה אני מתכננת להתקשר לספר לך... ואם את כבר כאן אז... נרשמתי לקורס של גילה ואירית שמתחיל בספטמבר הקרוב... היו הרבה טריגרים והשיחה איתך בהחלט היתה ביניהם אז ... תודה !!! וכמו שאת אומרת - אור ואהבה, ואוסיף - אושר !!! (נכון יגור ממש חסר פה ?...מה אתן אומרות ?)
|
תוכן התגובה:
|