פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
5/5/2003 13:13 טל מ מאת:
לטובה היקרה כותרת:
אני מקוה שזה לא ישפיע על בני הקט - את ממליצה לטול כמוסות שמן דגים או לנסות להתחיל לאכול דגים?

אם אהיה בהריון אז לאכול דגים פעם בשבוע?

זה מלחיץ אותי הנושא הזה


תוכן התגובה:


תגובות נוספות
4/5/2003  15:18 שלום ענת - התשובות הן כן וכן. - טובה קראוזה - דיאטנית קלינית
4/5/2003  16:30 חוזרת על מבזק צרכנות קטן - נירה
4/5/2003  17:21 תודה נירה! - עדה
4/5/2003  20:23 שאלה לטובה קרואזה - DHA - תמרה
4/5/2003  20:59 אפרופו גרברים - לא הולך לנו איתם... - תמי.ד.
4/5/2003  21:22 לתמרה - נסי לחפש במנוע אומגה (או אומגה 3 או פשתן), והיכנסי לתשובות של טובה. נראה לי שזה קשור. (ל"ת) - רותמית
4/5/2003  23:24 ועוד שאלה לטובה היקרה - שירי ג
4/5/2003  23:35 עדה, אני שמחה מאוד שמישהו התעניין בזה. (ל"ת) - נירה
5/5/2003  11:55 חומצות שומן אומגה שלוש - טובה קראוזה - דיאטנית קלינית
5/5/2003  11:59 לשירי ג - טובה קראוזה - דיאטנית קלינית
5/5/2003  12:31 לטובה היקרה - טל מ
5/5/2003  13:06 הי טל, את מעלה נקודה מאד מעניינת, - טובה קראוזה - דיאטנית קלינית
5/5/2003  15:12 הי טל, לא להילחץ זה אף פעם לא בריא - טובה קראוזה - דיאטנית קלינית
5/5/2003  15:18 תודה רבה על התשובה וחג שמח!!! (ל"ת) - טל מ
5/5/2003  19:50 ולטובה- באותו עניין - הללי
6/5/2003  21:26 צמחונות ואומגה שלוש - טובה קראוזה - דיאטנית קלינית


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש