פורום
השבוע
אינדקס
אופנה
יוגה
גברים וצירים
היום שאחרי
הצילו צירים
תזונה
מאמרים
חדשות
ראשי
5/5/2003 13:13
טל מ
מאת:
לטובה היקרה
כותרת:
אני מקוה שזה לא ישפיע על בני הקט - את ממליצה לטול כמוסות שמן דגים או לנסות להתחיל לאכול דגים?
אם אהיה בהריון אז לאכול דגים פעם בשבוע?
זה מלחיץ אותי הנושא הזה
תוכן התגובה:
תגובות נוספות
4/5/2003 15:18
שלום ענת - התשובות הן כן וכן.
-
טובה קראוזה - דיאטנית קלינית
4/5/2003 16:30
חוזרת על מבזק צרכנות קטן
-
נירה
4/5/2003 17:21
תודה נירה!
-
עדה
4/5/2003 20:23
שאלה לטובה קרואזה - DHA
-
תמרה
4/5/2003 20:59
אפרופו גרברים - לא הולך לנו איתם...
-
תמי.ד.
4/5/2003 21:22
לתמרה - נסי לחפש במנוע אומגה (או אומגה 3 או פשתן), והיכנסי לתשובות של טובה. נראה לי שזה קשור. (ל"ת)
-
רותמית
4/5/2003 23:24
ועוד שאלה לטובה היקרה
-
שירי ג
4/5/2003 23:35
עדה, אני שמחה מאוד שמישהו התעניין בזה. (ל"ת)
-
נירה
5/5/2003 11:55
חומצות שומן אומגה שלוש
-
טובה קראוזה - דיאטנית קלינית
5/5/2003 11:59
לשירי ג
-
טובה קראוזה - דיאטנית קלינית
5/5/2003 12:31
לטובה היקרה
-
טל מ
5/5/2003 13:06
הי טל, את מעלה נקודה מאד מעניינת,
-
טובה קראוזה - דיאטנית קלינית
5/5/2003 15:12
הי טל, לא להילחץ זה אף פעם לא בריא
-
טובה קראוזה - דיאטנית קלינית
5/5/2003 15:18
תודה רבה על התשובה וחג שמח!!! (ל"ת)
-
טל מ
5/5/2003 19:50
ולטובה- באותו עניין
-
הללי
6/5/2003 21:26
צמחונות ואומגה שלוש
-
טובה קראוזה - דיאטנית קלינית
כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה ©
יצירת קשר
תקנון ותנאי שימוש