פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
8/5/2003 14:02 מ מאת:
מסכימה עם תיתי ומשהו קטן (וטיפשי) לאמא 11 כותרת:
הקניות הפשוטות לילדים, של הבגדים הראשוניים והשמיכה הקטנטנה - ממש כיפיות. לפי התקציב תוכלי להחליט לאיזה חנות להיכנס, ומכל מקום, אני כמעט משוכנעת שתהני ותצאי מעודדת. הינה - עשית משהו.

הדברים הגדולים - כמו העגלה, המיטה והשידה, אם תחליטי שהיא דרושה לך - קצת יותר מסובכים. אבל אין שום דחיפות לקנות אותם לפני הלידה, ואולי אפילו לא שווה למהר. לפעמים יודעים מה רוצים רק אחרי שהעולל כבר בבית. בלידה הראשונה שלי התלבטתי האם לקנות עגלה או להשאיל את העגלה הקצת ישנה ודהויה של הילדים של אחותי. בדיעבד לא קניתי עגלה וטוב שכך, משום שהשתמשתי ב-8 החודשים הראשונים כמעט אך ורק במנשא.

אז כמו שתיתי אמרה, כדאי לקנות כסא לרכב - ואני הייתי משקיעה בו את מיטב כספי, משום שזה פריט בטיחותי. היו כאן באתר כמה דיונים על כסאות מומלצים. ובאותה הזדמנות שווה באמת לשכור עריסה. זה לא נורא יקר ומאוד נוח ל-3-4 החודשים הראשונים. ושוב, זה לא מחייב תהליך קבלת החלטות מייגע.

ולאמא 11 - אני יודעת שהתשובה שלך ניתנה באופן אינסטנקטיבי. אבל יש לא מעט מאיתנו שאין להן סבתות שניתן לרתום לפעילות המשפחתית - מטעמים שונים. יש לי חברה טובה שהתשובה שלך הייתה גורמת לה לפרוץ בבכי...

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
8/5/2003  09:50 אופס, ברח לי, המשך... - קצת היפו..
8/5/2003  10:02 היי היפו' :) תתעודדי - ארזית
8/5/2003  10:52 מסכימה עם ארזית, כמה ימים של - angel
8/5/2003  11:36 היום עוד בחיתוליו (תרתי משמע) - תיתי
8/5/2003  13:00 איפה הסבתות? - אמא 11
8/5/2003  14:26 היפו' עוד כמה שנזכרתי בהם - ארזית
8/5/2003  19:28 תודה לכולכן! - קצת היפוכונדרית
8/5/2003  22:12 היפו'- ברכות על ראשך :)) ורב אושר!! (ל"ת) - ארזית
9/5/2003  00:26 מ- אני אהיה הראשונה לנגב לה את הדמעות - אמא 11
11/5/2003  09:39 אמא - ל5 יודעת אם תחזרי לפה, אבל רק עכשיו קראתי ורציתי להגיד תודה... (ל"ת) - מ


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש