פורום
השבוע
אינדקס
אופנה
יוגה
גברים וצירים
היום שאחרי
הצילו צירים
תזונה
מאמרים
חדשות
ראשי
20/5/2003 01:16
אמא הותיקה
מאת:
דנדוש, אני עובדת הלילה, כנראה עד אור הבוקר. ובניתי עליך!!! :) (ל"ת)
כותרת:
תוכן התגובה:
תגובות נוספות
19/5/2003 21:10
אני אנווט...
-
אמא הותיקה
19/5/2003 21:12
פדיחה, כמה שגיאות הקלדה... במיוחד 'קורבה' במקום 'קרובה'... האם התתמודע שלי מנסה לרמוז לי משהו?:) (ל"ת)
-
אמא הותיקה
19/5/2003 21:15
אוי אמא ויתקה, צחקתי מה"קורבה" הזה.... (ל"ת)
-
תיתי
19/5/2003 21:29
כן אבל עדיין אי אפשר פשוט ללחוץ על חץ "להודעה הבאה" או משהו כזה.. (ל"ת)
-
רונית
19/5/2003 21:30
ברח לי העכבר.. תודה אמא ותיקה
-
רונית
19/5/2003 22:15
פתאום נבהלתי: אולי בכלל מה שאת ואני קוראות לו 'מחשב' הוא שני דברים שונים?
-
אמא הותיקה
19/5/2003 22:20
תסכוליה של גולשת לילה בפורום
-
דנדוש
19/5/2003 22:34
דנדוש - לא יכולה לתרום במיוחד מעבר להזדהות
-
תמי.ד.
19/5/2003 22:39
דנדוש - העתקתי ולהבא, פשוט עושים 'העתק' מההודעה המקורית ו'הדבק' לתגובה חדשה במיקום החדש. (ל"ת)
-
פולינה
19/5/2003 22:52
עוד כמה טיפים לגלישה ידידותית בפורום (וגם לדנדוש)
-
פולינה
19/5/2003 23:18
פולינה, רואה תלולית עפר למרגלות העכבר שלך? זו אני (ל"ת)
-
אמא הותיקה
19/5/2003 23:21
אמא יקרה לי - הוספת הרגע עוד תלולית אחת כי הרגת אותי מצחוק... (ל"ת)
-
פולינה
19/5/2003 23:23
דנדוש -אל תשכחי את הגולשות מחו"ל שחלקן, עקב הבדלי השעות, גולש בדיוק בשעות שבהן את גולשת... את לא לבד! (ל"ת)
-
דנה השניה
19/5/2003 23:25
וחשבתי שרק אני לא מבינה...
-
מיכל
19/5/2003 23:38
גם אני אוהבת את הדפים האחוריים
-
דוידה
20/5/2003 00:32
דנדוש יקרה, שימי לב לשעה :) (ל"ת)
-
סאלוש
20/5/2003 00:42
דנדוש , גם אני לרוב כאן בשעות מאוחרות ותמיד
-
angel
20/5/2003 01:23
אמא ותיקה, סאלוש ואנג'ל
-
דנדוש
20/5/2003 01:34
אוי דנדוש, זה מה שמגיע לי על שאני ערה מאוחר כ"כ? שאלה טכנית מסובכת?
-
אמא הותיקה
20/5/2003 01:39
אמא ותיקה, אם את רוצה להתעורר תעלי למעלה
-
דנדוש
20/5/2003 01:46
קטנה ומשומשת לגיבורות משמרת הלילה
-
רותי קרני הורוביץ
20/5/2003 02:08
רותי, רותי, לרגע ניקרתי על המקלדת. את עוד פה? (ל"ת)
-
אמא הותיקה
20/5/2003 02:59
ואני , כידוע לכן, נמצאת בשלב זה בקצה השני של כדור הארץ
-
ד"ר ליבוביץ
20/5/2003 09:37
דנדוש חמודה, אכן יש חיים בדפים האחוריים
-
אסנת ש.
20/5/2003 09:52
אמא ותיקה איזה מגניבה את-ויש שאלה בפנים
-
בישנית
20/5/2003 10:19
ואולי מישהי יודעת מה עושים כדי למנוע בריחת הודעות בטרם נשלחו? (ל"ת)
-
שירי
20/5/2003 10:27
שירי, מה שאני עושה, זה קודם לכתוב את ההודעה (בתוכן ההודעה)
-
אסנת ש.
20/5/2003 11:42
הו הוטיקה, זה למה שעכשיו את יושנת, ולביישנית - כן הביישן למד
-
רותי קרני הורוביץ
20/5/2003 12:03
רותי לא נכון, שכחת ראש השנה, יום כיפור - לא מתים ולא אוכלים
-
נועה
20/5/2003 12:20
מירה ליבוביץ',אין לי מושג על מה את מדברת
-
גילי אבישי
20/5/2003 12:40
רותי, כבר קמתי, ותודה. ולבישנית: אויש, די, די, תמשיכי...:) (ל"ת)
-
אמא הותיקה, בגירסא הסמוקה
20/5/2003 20:24
אויש דנדוש, את רואה, רק עכשיו מצאתי שוב את ההודעה שלך,,,,
-
angel
20/5/2003 21:18
לא כל אחת יכולה לגלגל ...... (ל"ת)
-
ביישנית
20/5/2003 23:34
עוד דבר לדנדוש - לירון כתבה איפושהוא שהיא העלתה תמונות - אולי תשאלי אותה?? (ל"ת)
-
angel
כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה ©
יצירת קשר
תקנון ותנאי שימוש