פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
20/5/2003 01:16 אמא הותיקה מאת:
דנדוש, אני עובדת הלילה, כנראה עד אור הבוקר. ובניתי עליך!!! :) (ל"ת) כותרת:


תוכן התגובה:


תגובות נוספות
19/5/2003  21:10 אני אנווט... - אמא הותיקה
19/5/2003  21:12 פדיחה, כמה שגיאות הקלדה... במיוחד 'קורבה' במקום 'קרובה'... האם התתמודע שלי מנסה לרמוז לי משהו?:) (ל"ת) - אמא הותיקה
19/5/2003  21:15 אוי אמא ויתקה, צחקתי מה"קורבה" הזה.... (ל"ת) - תיתי
19/5/2003  21:29 כן אבל עדיין אי אפשר פשוט ללחוץ על חץ "להודעה הבאה" או משהו כזה.. (ל"ת) - רונית
19/5/2003  21:30 ברח לי העכבר.. תודה אמא ותיקה - רונית
19/5/2003  22:15 פתאום נבהלתי: אולי בכלל מה שאת ואני קוראות לו 'מחשב' הוא שני דברים שונים? - אמא הותיקה
19/5/2003  22:20 תסכוליה של גולשת לילה בפורום - דנדוש
19/5/2003  22:34 דנדוש - לא יכולה לתרום במיוחד מעבר להזדהות - תמי.ד.
19/5/2003  22:39 דנדוש - העתקתי ולהבא, פשוט עושים 'העתק' מההודעה המקורית ו'הדבק' לתגובה חדשה במיקום החדש. (ל"ת) - פולינה
19/5/2003  22:52 עוד כמה טיפים לגלישה ידידותית בפורום (וגם לדנדוש) - פולינה
19/5/2003  23:18 פולינה, רואה תלולית עפר למרגלות העכבר שלך? זו אני (ל"ת) - אמא הותיקה
19/5/2003  23:21 אמא יקרה לי - הוספת הרגע עוד תלולית אחת כי הרגת אותי מצחוק... (ל"ת) - פולינה
19/5/2003  23:23 דנדוש -אל תשכחי את הגולשות מחו"ל שחלקן, עקב הבדלי השעות, גולש בדיוק בשעות שבהן את גולשת... את לא לבד! (ל"ת) - דנה השניה
19/5/2003  23:25 וחשבתי שרק אני לא מבינה... - מיכל
19/5/2003  23:38 גם אני אוהבת את הדפים האחוריים - דוידה
20/5/2003  00:32 דנדוש יקרה, שימי לב לשעה :) (ל"ת) - סאלוש
20/5/2003  00:42 דנדוש , גם אני לרוב כאן בשעות מאוחרות ותמיד - angel
20/5/2003  01:23 אמא ותיקה, סאלוש ואנג'ל - דנדוש
20/5/2003  01:34 אוי דנדוש, זה מה שמגיע לי על שאני ערה מאוחר כ"כ? שאלה טכנית מסובכת? - אמא הותיקה
20/5/2003  01:39 אמא ותיקה, אם את רוצה להתעורר תעלי למעלה - דנדוש
20/5/2003  01:46 קטנה ומשומשת לגיבורות משמרת הלילה - רותי קרני הורוביץ
20/5/2003  02:08 רותי, רותי, לרגע ניקרתי על המקלדת. את עוד פה? (ל"ת) - אמא הותיקה
20/5/2003  02:59 ואני , כידוע לכן, נמצאת בשלב זה בקצה השני של כדור הארץ - ד"ר ליבוביץ
20/5/2003  09:37 דנדוש חמודה, אכן יש חיים בדפים האחוריים - אסנת ש.
20/5/2003  09:52 אמא ותיקה איזה מגניבה את-ויש שאלה בפנים - בישנית
20/5/2003  10:19 ואולי מישהי יודעת מה עושים כדי למנוע בריחת הודעות בטרם נשלחו? (ל"ת) - שירי
20/5/2003  10:27 שירי, מה שאני עושה, זה קודם לכתוב את ההודעה (בתוכן ההודעה) - אסנת ש.
20/5/2003  11:42 הו הוטיקה, זה למה שעכשיו את יושנת, ולביישנית - כן הביישן למד - רותי קרני הורוביץ
20/5/2003  12:03 רותי לא נכון, שכחת ראש השנה, יום כיפור - לא מתים ולא אוכלים - נועה
20/5/2003  12:20 מירה ליבוביץ',אין לי מושג על מה את מדברת - גילי אבישי
20/5/2003  12:40 רותי, כבר קמתי, ותודה. ולבישנית: אויש, די, די, תמשיכי...:) (ל"ת) - אמא הותיקה, בגירסא הסמוקה
20/5/2003  20:24 אויש דנדוש, את רואה, רק עכשיו מצאתי שוב את ההודעה שלך,,,, - angel
20/5/2003  21:18 לא כל אחת יכולה לגלגל ...... (ל"ת) - ביישנית
20/5/2003  23:34 עוד דבר לדנדוש - לירון כתבה איפושהוא שהיא העלתה תמונות - אולי תשאלי אותה?? (ל"ת) - angel


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש