פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
20/5/2003 18:18 תיתי מאת:
אפרופו בגדים יקרים כותרת:
בירושליים היתה (אולי עוד קיימת?) חנות בסגנון עדות העשירים. שמלות ב-600 (מעודכן ללפני איזה ארבע שנים). יום אחד לא התאפקתי, נכנסתי לחנות והסתכלתי עמוקות בסווטשירט די נחשק. באמת נחמד. כשהמוכרת אמרה לי מה המחיר, הודעתי לה בקול צונן, שאני לא קונה שמאטעס במחירי בזאר ויצאתי מעדנות. היה שווה כל שקל שלא שילמתי!

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
20/5/2003  00:09 אפשרות שנראית לי מצויינת היא לפרסם מודעה ב'הדף הירוק' או ב'הקיבוץ', שני עיתונים קיבוציים שיש להם רייטינג גבוה מאד בהתיישבות העובדת. ראיתי שם המון מודעות לאופריות, ואם את מעדיפה ישראלית - על אחת כמה וכמה. נניח, במב"חית (בת משק בשנת חופש) (ל"ת) - אמא הותיקה
20/5/2003  00:17 קודם כל, מאיזה מוצא את רוצה? - יעל זר
20/5/2003  07:32 יש לי חברה שלפני שבוע החלה להעסיק אופר - רותה
20/5/2003  08:56 איזה כיף לשמוע שבמציאות הכלכלית שלנו יש אנשים עם אמצעים לאופר. ז"א הם גם עובדים וגם מספקים עבודה לעוד מישהו! (ל"ת) - אופר לעצמה
20/5/2003  12:14 לאופר לעצמה - אופר היא לרוב אופציה הרבה יותר זולה ממטפלת!! (ל"ת) - המשיבון
20/5/2003  12:41 מישהי יודעת על אילו עלויות מדובר? (ל"ת) - עדה
20/5/2003  14:36 OT - אבג עשירים - מי קונה לילדה שמלה ב 529 ש"ח ?? - עדה
20/5/2003  16:57 לא משנה לי המוצא - חשוב שתהיה טובה לילדה (ל"ת) - נעמה
20/5/2003  16:58 יעל - אשמח לקבל את הטלפון (ל"ת) - נעמה
20/5/2003  21:33 לגבי עלויות, יש לי קרובי משפחה שמעסיקים אופר - אוריתה
21/5/2003  00:33 אמא שלי בטח הייתה קונה שמלה כזו ...ותיתי - את ענקית.... (ל"ת) - שרי
21/5/2003  12:31 מצטערת על האיחור בתשובה - יעל זר
28/12/2003  20:58 רוצה לעבוד כאופר - לירון


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש