בירושליים היתה (אולי עוד קיימת?) חנות בסגנון עדות העשירים. שמלות ב-600 (מעודכן ללפני איזה ארבע שנים). יום אחד לא התאפקתי, נכנסתי לחנות והסתכלתי עמוקות בסווטשירט די נחשק. באמת נחמד. כשהמוכרת אמרה לי מה המחיר, הודעתי לה בקול צונן, שאני לא קונה שמאטעס במחירי בזאר ויצאתי מעדנות. היה שווה כל שקל שלא שילמתי!
|
תוכן התגובה:
|