לומר שאני מתה על הפורום הזה. התאהבתי בו לחלוטין. בפרפראזה על לאה גולדברג- אולי החדרים צרים (וגם המקום להוספת הודעות חדשות), ואולי המסדרון אפל (וגם, לפעמים, דעותיהן של חלק מן האורחות-פורחות כאן) אבל השכנים, או שמא השכנות, טובות בעיני. נפלאות אפילו. והאחווה כאן היא משהו שנדיר להיתקל בו, בחיים הוירטואליים וגם בחיים האמיתיים. רותי- בהעדר מילה טובה יותר, ת-ו-ד-ה!!!! מיכל.
|
תוכן התגובה:
|