פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
27/5/2003 09:28 רותמית מאת:
תגידו - לאיזה בי"ח בעצם אפשר לבוא עם דולה (באזור המרכז)? (ל"ת) כותרת:


תוכן התגובה:


תגובות נוספות
27/5/2003  08:57 בחיי רותם! אני מתחילה לעבוד על זה! אם את באה איתי ללדת.....רק שזה בספרד.....גם אם ללא תשלום...צריך לשלם לך כרטיס טיסה לספרד????? ב - ה -צ-ל-ח-ה-! (ל"ת) - מרינה של נועה
27/5/2003  09:09 רותם- קודם כל מזל טוב על סיום הקורס! - לירון
27/5/2003  09:18 הי רותם, מזל טוב! - מירבת
27/5/2003  09:24 מירבת- כדי לך לדבר עם גילה או אירית - לירון
27/5/2003  10:11 רותמית- יש ה מ ו ן אופציות!!!! תבחרי- - לירון
27/5/2003  10:17 במקום מלווה? - נתנת
27/5/2003  10:28 לירוני - חזק! לרגע כבר חשבתי שלא הסתובבתי כאן בחודשים האחרונים.. (ל"ת) - רותמית
27/5/2003  10:52 לירון -זה פשוט לא מדויק. אני ילדתי ממש לא מזמן בתה"ש, עם הדולה אביבה גרבובסקי (ואפשר גם עם נעמי גטניו). (ל"ת) - תה"שית בדימוש
27/5/2003  11:44 לניאדו כל מי שרוצים, מאיר רק הדולות שלהם, סליחה - תומכות הלידה... ותה"ש רק השש המורשות. (ל"ת) - זהר
27/5/2003  12:13 רותם... אולי תפרסמי פה את השיר "אני דולה" - marcy g
27/5/2003  12:18 רותם בשעה טובה!! ומרסי - בהצלחה בהפנינג שלך (-: (ל"ת) - אסנת ש.
27/5/2003  14:04 אני התייחסתי להודעה של רותם- רק בלניאדו אפשר ללדת עם איזה דולה שרוצים ולא מתוך רשימה...! מקווה שזה מתי שהוא גם כן ישתנה. (ל"ת) - לירון
27/5/2003  14:29 הוי רותמית המרכז ,המרכז... - גילי אבישי
27/5/2003  16:36 לגילי ולרותם- - טלטל
27/5/2003  16:43 לטלטל - גילי אבישי
27/5/2003  18:38 גילי- סחטיין על הרשימה - לירון
27/5/2003  20:44 גילי- תודה, עשית לי את הערב - טלטל
27/5/2003  22:25 לירון - גילי אבישי
27/5/2003  23:07 רותם- - חיה של שירי
28/5/2003  09:03 נו...אז צדקתי....'לניאדו'....:-((( (ל"ת) - לירון
28/5/2003  10:54 הי טלטל - בקשר ל"הלל-יפה" בחדרה - אסנת ש.
28/5/2003  15:37 לאסנת- תודה רבה, - טלטל
28/5/2003  15:46 טלטל בבקשה (-: ושיהיה בהצלחה!! (ל"ת) - אסנת ש.
28/5/2003  16:34 יולדת מחפשת דולה ...... (ל"ת) - יעלה
28/5/2003  16:36 יולדת מחפשת דולה ...... - יעלה
28/5/2003  17:12 לטלטל-מקווה שעוד תגיעי לכאן - גילי אבישי
28/5/2003  17:21 אני רואה עכשיו שהיא לא שם אבל - גילי אבישי
28/5/2003  18:11 כמה כיף לקבל תגובות כאלה - רותם ו שות
30/5/2003  00:13 לגילי- הגעתי. תבורכי על עזרתך הרבה ושוב תודה. (ל"ת) - טלטל


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש