פורום
השבוע
אינדקס
אופנה
יוגה
גברים וצירים
היום שאחרי
הצילו צירים
תזונה
מאמרים
חדשות
ראשי
27/5/2003 09:28
רותמית
מאת:
תגידו - לאיזה בי"ח בעצם אפשר לבוא עם דולה (באזור המרכז)? (ל"ת)
כותרת:
תוכן התגובה:
תגובות נוספות
27/5/2003 08:57
בחיי רותם! אני מתחילה לעבוד על זה! אם את באה איתי ללדת.....רק שזה בספרד.....גם אם ללא תשלום...צריך לשלם לך כרטיס טיסה לספרד????? ב - ה -צ-ל-ח-ה-! (ל"ת)
-
מרינה של נועה
27/5/2003 09:09
רותם- קודם כל מזל טוב על סיום הקורס!
-
לירון
27/5/2003 09:18
הי רותם, מזל טוב!
-
מירבת
27/5/2003 09:24
מירבת- כדי לך לדבר עם גילה או אירית
-
לירון
27/5/2003 10:11
רותמית- יש ה מ ו ן אופציות!!!! תבחרי-
-
לירון
27/5/2003 10:17
במקום מלווה?
-
נתנת
27/5/2003 10:28
לירוני - חזק! לרגע כבר חשבתי שלא הסתובבתי כאן בחודשים האחרונים.. (ל"ת)
-
רותמית
27/5/2003 10:52
לירון -זה פשוט לא מדויק. אני ילדתי ממש לא מזמן בתה"ש, עם הדולה אביבה גרבובסקי (ואפשר גם עם נעמי גטניו). (ל"ת)
-
תה"שית בדימוש
27/5/2003 11:44
לניאדו כל מי שרוצים, מאיר רק הדולות שלהם, סליחה - תומכות הלידה... ותה"ש רק השש המורשות. (ל"ת)
-
זהר
27/5/2003 12:13
רותם... אולי תפרסמי פה את השיר "אני דולה"
-
marcy g
27/5/2003 12:18
רותם בשעה טובה!! ומרסי - בהצלחה בהפנינג שלך (-: (ל"ת)
-
אסנת ש.
27/5/2003 14:04
אני התייחסתי להודעה של רותם- רק בלניאדו אפשר ללדת עם איזה דולה שרוצים ולא מתוך רשימה...! מקווה שזה מתי שהוא גם כן ישתנה. (ל"ת)
-
לירון
27/5/2003 14:29
הוי רותמית המרכז ,המרכז...
-
גילי אבישי
27/5/2003 16:36
לגילי ולרותם-
-
טלטל
27/5/2003 16:43
לטלטל
-
גילי אבישי
27/5/2003 18:38
גילי- סחטיין על הרשימה
-
לירון
27/5/2003 20:44
גילי- תודה, עשית לי את הערב
-
טלטל
27/5/2003 22:25
לירון
-
גילי אבישי
27/5/2003 23:07
רותם-
-
חיה של שירי
28/5/2003 09:03
נו...אז צדקתי....'לניאדו'....:-((( (ל"ת)
-
לירון
28/5/2003 10:54
הי טלטל - בקשר ל"הלל-יפה" בחדרה
-
אסנת ש.
28/5/2003 15:37
לאסנת- תודה רבה,
-
טלטל
28/5/2003 15:46
טלטל בבקשה (-: ושיהיה בהצלחה!! (ל"ת)
-
אסנת ש.
28/5/2003 16:34
יולדת מחפשת דולה ...... (ל"ת)
-
יעלה
28/5/2003 16:36
יולדת מחפשת דולה ......
-
יעלה
28/5/2003 17:12
לטלטל-מקווה שעוד תגיעי לכאן
-
גילי אבישי
28/5/2003 17:21
אני רואה עכשיו שהיא לא שם אבל
-
גילי אבישי
28/5/2003 18:11
כמה כיף לקבל תגובות כאלה
-
רותם ו שות
30/5/2003 00:13
לגילי- הגעתי. תבורכי על עזרתך הרבה ושוב תודה. (ל"ת)
-
טלטל
כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה ©
יצירת קשר
תקנון ותנאי שימוש