פורום
השבוע
אינדקס
אופנה
יוגה
גברים וצירים
היום שאחרי
הצילו צירים
תזונה
מאמרים
חדשות
ראשי
27/5/2003 13:21
עירית ל
מאת:
אני לא חושבת שהסכנה היא להנקה
כותרת:
הסכנה היא שבעצם בהריון התגלתה סוכרת לא-הריונית ויש לוודא שלא כך הוא המצב.
תוכן התגובה:
תגובות נוספות
27/5/2003 11:11
וואללה מאיה, אני עד היום לא עשיתי את ההעמסה...
-
זהר
27/5/2003 13:48
אין כל בעיה להניק עם סכרת, ואף מומלץ, אבל בהחלט כדאי לך לבדוק מה קורה איתך.
-
ד"ר ליבוביץ
27/5/2003 13:49
הבעיה יכולה להשפיע עלייך לא על התינוק!
-
גילי אבישי
27/5/2003 13:51
כוונתי היתה כמובן במקרה והאם אכן סובלת מסכרת ולא בגלל הסכרת ההריונית! (ל"ת)
-
גילי אבישי
28/5/2003 11:41
שווה שווה לבדוק!
-
אדמה טובה
כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה ©
יצירת קשר
תקנון ותנאי שימוש