פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
27/5/2003 13:21 עירית ל מאת:
אני לא חושבת שהסכנה היא להנקה כותרת:
הסכנה היא שבעצם בהריון התגלתה סוכרת לא-הריונית ויש לוודא שלא כך הוא המצב.

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
27/5/2003  11:11 וואללה מאיה, אני עד היום לא עשיתי את ההעמסה... - זהר
27/5/2003  13:48 אין כל בעיה להניק עם סכרת, ואף מומלץ, אבל בהחלט כדאי לך לבדוק מה קורה איתך. - ד"ר ליבוביץ
27/5/2003  13:49 הבעיה יכולה להשפיע עלייך לא על התינוק! - גילי אבישי
27/5/2003  13:51 כוונתי היתה כמובן במקרה והאם אכן סובלת מסכרת ולא בגלל הסכרת ההריונית! (ל"ת) - גילי אבישי
28/5/2003  11:41 שווה שווה לבדוק! - אדמה טובה


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש