|
17/7/2003 11:18
|
מיה
|
מאת:
|
|
אבעבועות רוח
|
כותרת:
|
למיטב ידיעתי הבלתי מקצועית לחלוטין, אבעבועות רוח מידבקות רק כאשר הפצעים עדיין לחים, וגם אז נדרש מגע מקרוב. נראה לי שאם לא השארת את הילד אצל המטפלת, הסיכוי שהוא נדבק נמוך מאוד. בכל מקרה - אולי כדאי להתייעץ עם רופא הילדים, לפחות בטלפון.
אם לכעוס או לא - זה כבר תלוי ביחסים שלך עם המטפלת. אני חושבת שמטפלת אחראית היתה צריכה להתקשר אליך בבוקר ולעדכן אותך, גם אם היא סבורה שאין שום אפשרות שהבת שלה תדביק את בנך.
רק בריאות! מיה.
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|