והוא הסתכל ונראה נבוך לגמרי ודי מודאג. הוא כל הזמן אמר לעצמו: "שטפי דם פנימיים מסביב לכל הרגל?" (חוץ מזה הכל היה תקין לגמרי וגם שטפי הדם היו הרבה יותר חיוורים מאשר כמה שעות קודם) אז הוא שלח אותנו לעשות ספירת דם ולבדוק קרישה וכשכמעט יצאנו לכיוון המעבדה פתאום ניזכרתי שהיא היתה באותו יום בערך 4 שעות במנשאסארי שבזמן האחרון מרגיש קצת הדוק מדי בשבילה ובערך שעה מזה ישבתי שאת זה אני כמעט לא עושה כי היא שונאת את זה (כנראה לוחץ לה) אבל היא היתה גמורה מהחום וישנה. אז שאלתי אותו האם יכול להיות שהמנשא לחץ על משהו וזה גרם לשטפי הדם. פניו ממש אורו והוא אמר שזה נשמע מאוד הגיוני אבל ליתר ביטחון עשינו ספירת דם והיא יצאה בסדר גמור... אז ממש הגיוני שזה זה והיתה לי תחושה פנימית מאוד חזקה עוד קודם שזה קשור למנשא רק לא ידעתי איך. זהו, צריך לשים לב מסתבר.
|
תוכן התגובה:
|