פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
14/10/2003 16:37 דניאלה מאת:
הי רונה כותרת:
אם את נותנת מוצקים כדאי להתחיל עם מים. תיתי נהגה להמליץ על מי ברז רתוחים ולא מים מינרלים כי במים מינרלים אין פלואור.
קחי בחשבון שזה עשוי לחקת זמן, אני הצעתי ליונתן מים מגיל 5 חודשים והוא התחיל לקחת רק בגיל שבעה חודשים, ועד אז הסתפק בציצי.
אם תחליטי לתת דייסה אז כנ"ל.
אגב, יונתן בן 8.5 חודשים וכבר חודש מקבל מים ישר מהברז או מינרלים - הפסקתי להרתיח.

קלטות - אני מניחה שתשמעי פה גישות שונות, בעיני עדיף לדחות את הצגת הטלוויזיה כמה שאפשר. מצד שני, אם הבן שלך יאהב את זה, זה יכול להתאים לזמן שבו את ממש צריכה לעשות משהו או שהוא נודניק ואת צריכה מנוחה או שהוא עייף ואת עדיין לא רוצה להשכיב אותו, ואז את מקבלת חצי שעה שקט (אנחנו קיבלנו את בייבי מוצרט במתנה והאמת שהיו כמה רגעי משבר שבהם ניסיתי לתת לו לצפות, והוא פשוט מאבד עניין אחרי 10 דקות).

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
14/10/2003  16:26 רונה- היום טובה מרצה על מוצקים בדיאדה בשעה שש ,ניראה לי שכדי לך...:-)) (ל"ת) - מעיין של ליב
14/10/2003  16:27 כדי= כדאי (ל"ת) - מעיין של ליב
14/10/2003  16:27 טלויזיה - לא מציאה, יש גירויים יותר מועילים בעולמינו (ל"ת) - אמא11
14/10/2003  18:01 מים - כן! טלויזיה, לדעתי לא - סאלוש
14/10/2003  19:01 איך אפשר לא לחשוף את התינוק לטלוויזיה? - נתי
14/10/2003  19:24 ההחלטה לא לחשוף צריכה לבוא יחד עם החלטה של ההורים לראות פחות אם בכלל - עינת מ
14/10/2003  22:00 נתי - דניאלה
14/10/2003  22:08 דניאלה, עינת מ.: - נתי
14/10/2003  22:22 החלטות ועוד שאלות... (וסאלוש..) - רונה
14/10/2003  22:42 בגד, דיסה וירקות - סאלוש
14/10/2003  22:57 לגבי זה שתמ"ל זה לא אוכל - סאלוש


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש