אם את נותנת מוצקים כדאי להתחיל עם מים. תיתי נהגה להמליץ על מי ברז רתוחים ולא מים מינרלים כי במים מינרלים אין פלואור. קחי בחשבון שזה עשוי לחקת זמן, אני הצעתי ליונתן מים מגיל 5 חודשים והוא התחיל לקחת רק בגיל שבעה חודשים, ועד אז הסתפק בציצי. אם תחליטי לתת דייסה אז כנ"ל. אגב, יונתן בן 8.5 חודשים וכבר חודש מקבל מים ישר מהברז או מינרלים - הפסקתי להרתיח.
קלטות - אני מניחה שתשמעי פה גישות שונות, בעיני עדיף לדחות את הצגת הטלוויזיה כמה שאפשר. מצד שני, אם הבן שלך יאהב את זה, זה יכול להתאים לזמן שבו את ממש צריכה לעשות משהו או שהוא נודניק ואת צריכה מנוחה או שהוא עייף ואת עדיין לא רוצה להשכיב אותו, ואז את מקבלת חצי שעה שקט (אנחנו קיבלנו את בייבי מוצרט במתנה והאמת שהיו כמה רגעי משבר שבהם ניסיתי לתת לו לצפות, והוא פשוט מאבד עניין אחרי 10 דקות).
|
תוכן התגובה:
|