פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
19/10/2003 20:58 מאיה של איתי מאת:
הי מיכל, כותרת:
סתם קריאת כיוון לראות שהכל בסדר, והחיים לא מציקים יותר מידי... אין לי מושג לגבי פמולן אבל אני מקווה שאת מרגישה טוב והולך לך טוב עם השאיבות ועם העבודה
בי מאיה

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
19/10/2003  11:23 מחזור לא בהכרח - haka
19/10/2003  12:44 לא אמורים לקבל מחזור, אך יש נשים המדממות מעט- לא במחזוריות. (ל"ת) - סיס
20/10/2003  09:06 הי מאיה, אצלי לא רע בכלל. אשמח לדבר איתך. כיוון שאבד לי מספר הטלפון שלך את מוזמנת להתקשר אלי בשעות אחה"צ מקווה ששלומך טוב, בי מיכל (ל"ת) - מיכל של איל


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש